Gulljentene vise fram kolleksjonen #3

GULT ER KULT! 

Det var ikke bare jeg som syntes jentene ble råstilige da de fikk på seg de gule antrekkene her. Bildene sier jo sitt om hvordan de følte seg, med dans og kule hopp rundt og kring. 

Jeg har så vidt begynt å redigere litt film, og i dag vil den første sy tutorialen komme opp om opplastningen går som den skal. 

Jeg kjenner selv at jeg blir mer og mer glad i å kle jentene opp i “andre” farger, for det blir mye rosa og lilla fra butikker rundt om. Gul er en farge som jeg synes fremhever jentenes farger og kanskje spesielt øynene gløder opp med gule klær.

En riktig god søndag ønsker jeg dere! 


– Speiltvillingene på Facebook –

6 kommentarer
    1. Jeg elsker alle kolleksjonene dine og har lyst til å sette igang med å sy alle plaggene med en gang! 😀 Lærte meg å sy i vinter og har lært masse fra din blogg og syvideoer. Jeg synes det er litt vanskelig å tegne av alle mønstrene du legger ut. Haremsbuksa var lett, men joggebuksa (mønsteret til den lilla i syvideoen) var vanskeligere.Du har ikke vurdert å gi ut bok eller et hefte med oppskriftene dine? Jeg hadde kjøpt asap!☺

    2. Så søte og kule jenter, og i så flotte og stilige klær 🙂 Skulle ønske jeg hadde motivasjon og lysten til å sy mine egne klær. Du er utrolig flink med det du driver med!

    3. Utrolig gøy med ny kolleksjon! Elsker den 😀 Så kjekt at du igjen motiverer meg til å sette meg bak symaskinene 😉 Jeg lurte på om du har mulighet til å linke til de stoffene du har brukt? Gleder meg masse til mønsterne kommer ut slik vi også kan prøve å lage disse fine antrekkene 😀

    4. Andrea: Herlig! Tusen takk <3 Jeg vil fortelle om hvordan stoff jeg bruker framfor direktelinker. Dette for å åpne opp for at folk skal få velge de farger og mønster de ønsker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg