Din mening er like viktig som min

/ Annonse /

Akkurat som deg, så leser jeg også blogger. Jeg leser blogg fordi ting engasjerer meg og interesserer meg, jeg leser blogg for å følge med på den verden jeg jobber i, men også fordi det er deilig å slappe av med noe og få tips til dagens middagsmeny, eller en ny shoppingside.
For en liten tid tilbake oppdaget jeg flere bloggere som skrev om en side som heter MeningsTorget.no 
Jeg har lyst til å vise dere hvordan det så ut:

Jeg begynte å lese, men så ble jeg mer opptatt av hvor mye tekst det var, før jeg datt helt ut.

Innlegg om MeningsTorget fortsatte stadig å dukke opp der jeg satt og leste. Jeg hoppet rett over, for jeg hadde fått med meg bruddstykker, og derfor trodde jeg faktisk det ble reklamert for en slags spillside på nett hvor man kunne vinne penger – Feil kan man ta

Jeg ble etterhvert mer nysgjerrig på dette, så i stedet for å forstå det som ble formidlet i blogginnlegg gikk jeg heller inn på hjemmesiden → MeningsTorget ← 
Jeg måtte le, for det var på langt nær en spillside, det er en side som handler om undersøkelser slik at våre forbrukeromtaler kommer fram, og forskning kan videreutvikles – Det er ting som interesserer meg! Og siden det åpenbart er for få som gidder å ta slike nødvendige undersøkelser, så har de kommet fram til at de som gidder å sette av litt tid, også kan tjener noen kroner på det. 

MeningsTorget har betalte spørreundersøkelser i 32 forskjellige land, spørreundersøkelser som forbrukeren (altså vi) kan svare på for å forbedre produkter, eller bidra til forskning. Vi vet jo alle hvor viktige spørreundersøkleser er, men hvor mange kan rekke opp hånden og si at de har deltatt i noen (utenom skoleundersøkelsene vi fikk på ungdom- og videregåendeskole – som også er superviktig for utdanningen og trivselen vår i skolen). 
Som en takk for at man bidrar, tjener man poeng etter hver fullførte undersøkelse, som igjen kan veksles om til penger eller gavekort i en rekke butikker. 

Det er faktisk ikke vanskelig i det heletatt, og du kan gjøre en forskjell! 
I tillegg til at du tjener noen kroner, donerer samtidig MeningsTorget penger til en av tre veldedige organisasjoner som du ønsker å støtte! I tillegg trekkes en vinner av 35 000,- hvert kvartal for alle som deltar i spørreundersøkelsene. 

Så kom i gang!
Sjekk ut filmen, så skjønner du hvordan alt fungerer på 1 minutt og 14 sekunder 

3 kommentarer
    1. Åh jeg blir like oppgitt hver gang jeg ser en ny blogger reklame for dette -unnskyld meg- tullet her
      Dere kan da ikke mene at dette er verdt å bruke tid på, har du sett hvor dårlig betalt det er?

    2. Den nettsiden har jeg vært borti før, den er veldig interessant og om man ikke har noe annet å gjøre en ettermiddag så setter jeg med ned å svarer på noen spørsmål. Er fint du informerer om dette så flere kanskje sjekker det ut 🙂 Ha en fin dag videre 🙂

    3. Anita: Jeg skriver heller ikke at dette er noe du blir rik på 🙂 Og min oppfatning var lik din til jeg satte meg litt inn i det. Forbrukerundersøkelser er veldig viktig, og da synes jeg det er en kjempefin løsning at man kan tjene noen ekstra kroner, og i tillegg være med i trekningen av 35 000 hvert kvartal. Spør du meg er det en brilliant løsning før produktutviklere og kunden 😀 Vinn vinn, er det ikke det det heter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg