En liten egenmelding

I går la jeg ut et bilde på snapchat om at formen ikke var helt på topp. Jeg satt faktisk foran dataen i det jeg tok bilde i et forsøk på å jobbe, men bildet var alt jeg orket å få til, før tårene kom og jeg måtte ta turen til en god venninne og få varm te og terapi sjokolade.

Det hadde noen ganger, og da mener jeg kanskje 1 gang i året, vært ganske deilig å være ansatt og kunne skrevet ut en egenmelding for et par dager. Det å være selvstendig næringsdrivende å bli dårlig er ikke alltid like enkelt. Jeg har derfor de siste dagene vært nødt til å konsentrere meg om noen få ting, og det har vært mailer og avtaler. Noe mer enn det har det ikke vært mulig å få til, og da må jeg nok bare innse at det noen ganger bare en slik det må være. 

Søndagen var vi vitne til en tragisk hendelse, og vi involverte i saken har fått føle det godt på kroppen. De siste dagene har vi brukt veldig mye tid på å være sammen, snakke om det som skjedde og støtte hverandre igjennom hendelsen. 

I dag kjenner jeg at energien igjen begynner å komme tilbake til de tingene jeg liker å bruke energien på, så i dag ønsket jeg bare å gi en liten forklaring på manglende tilstedeværelse. 

Jeg har verdens beste mann og familie rundt meg, og ingenting gjør meg mer lykkelig enn de to jentene våre som får oss til å le og smile hver eneste dag <3 

De fantastiske klærne er fra Beelino som min venninne driver <3 

Nå tenker jeg at jeg skal sette i gang med å få klart et nytt sy-innlegg, og jeg tenkte jeg kunne høre med dere om dere ønsker mønster og framgangsmetode på joggebukse eller kjoler først ?
 


– Speiltvillingene på Facebook – 

23 kommentarer

Siste innlegg