Nytt mønster kommer opp

Da er jeg i gang med å tegne opp kjolestørrelser til barn fra 6 mnd til 8 år! 

I tillegg kom jeg over en reklame på en enkel, men rålekker kjole til damer her om dagen, så jeg tror jammen jeg blir nødt til å sette meg inn i hvordan jeg tegner opp mønster i ulike størrelser til damer også, og prøve å lage en lignende kjole. 

Denne dagen har det liksom vært full fart, regnskapet er skrevet ut og klart til regnskapsfører, jeg har fått vært avgårde å hentet nytt pass etter som jeg har nytt etternavn og skal ut å reise om en uke i dag. Jeg måtte også en tur på apoteket, og da flyr tiden. 

Jeg har fått redigert litt film, og plundret litt, og etter det var det godt å sette seg ned med en kopp kaffe og mønstertegning. Det føles alltid som jeg havner i mitt rette element i det jeg får en tusj, blyant eller et stykke stoff i hånden.

Rette element, men fargestiftene til barna som er like seige som halvspiste seigmenn.
Enda bedre er det at tegning får meg til å tømme hodet, i morgen skal jeg ta MR av skallen som en oppfølging på migreneproblemet, og jeg kjenner jeg gruer meg. Ikke nødvendigvis for selve timen, men for resultatet av bildene. Antagelig er de helt fine, men ja, jeg har nok sett for mye på film. 


– Speiltvillingene på Facebook – 

6 kommentarer
    1. Gleder meg til kjolemønster! Håper det kommer innen 27september så jeg rekker å sy den til niesen min sin bursdag 🙂

    2. Nå har jeg kjøpt to mønster av deg, og har ikke fått begynt på noen av de. Likevel gleder jeg meg så til du kommer med mer. Bare følelsen av inspirasjon jeg får fra deg er så deilig 🙂 Også gleder jeg meg til jeg får satt meg ned med god samvittighet og kose meg med den gode jobben du har gjort 🙂
      Det er nesten så jeg kjøper kjolemønstrene dine også selv om jeg ikke kjenner noen små jenter. Lysten er bare så stor når du gjør det så fint og lett for oss 🙂
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg