“Mamma, du er såå flink til å sy!”

Det skal sies at det var ei jente som hoppet i taket i dag, og ei jentene som nærmest kastet seg i gulvet da de to kom hjem fra barnehagen. Passe urutinert til tvillingmamma å være og bare sy en genser, eller hva? 

Det er ikke alltid selv supermammaer klarer å få alt likt her i denne verden, og det tror jeg de små har litt godt av til tider. Neste gang er det antagelig omvendt, og da Olivia fikk se at jeg hadde klipt ut mønsterdelene til hennes genser også, så var det helt greit allikevel.

Otilie derimot fikk omtrent ikke av seg genseren hun hadde brukt i barnehagen fort nok. Den nye genseren skulle på, og la meg si at belønningen var stor da hun sa med stor takknemlighet i stemmen: “Mamma, du er såå flink til å sy!”. 

Stolt datter i ny genser, stolt mamma av verdens (en av to) fineste datter <3 

Genseren har jeg sydd med utgangspunktet i det samme mønsteret som jeg har delt mønster og sytutorial på: Genser med hals. Jeg har kortet inn armene, og sydd på ribb i stedet, så har jeg lagt til noen pyntedetaljer i tillegg. 

Til dere som syr mønster fra meg, så må dere gjerene dele bilder av klærne på Instagram og tagge bilde med #skolissykrok. Det er så klart helt valgfritt, men jeg elsker å se hva dere syr og det er en superfin måte for meg å få med meg alle de fine klærne dere syr på 😀 


– Speiltvillingene på Facebook – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg