Hvordan lage kosegenser til voksen

  I går spurte jeg om dere hadde noen gode forslag til hva jeg skulle sy i dag som jeg har sysnappen: visygale
  Det var faktisk overraskende mange som mente at jeg skulle sy genseren med hals i voksenstørrelse. Det er egentlig et spørsmål jeg har fått helt siden jeg la ut genseren til barna, og så det var bare en råbra idé. 

  I dag har jeg jo derfor fått sydd meg verdens deiligste genser. Jeg har sydd den i et stoff som heter: Isoli med fleece bakside(fra stoff&stil) – hvilket betyr at den har det mykeste pusestoffet inni samtidig som hele genseren bare er supermyk og varm. 

  På sysnappen: visygale, kan du altså se hvordan jeg både enkelt tegnet mønster til en genser som passer meg selv, og hvordan jeg syr det hele i sammen. Husk at om dere vil få med dere dette, så ligger bare en snapstory ute i 24 timer. Derfor må dere ta dere en titt før ettermiddagen i morgen om dere vil se. Det er bare å legge til “visygale” på snap, så finner dere meg der 🙂 

 Det er i hvert fall ingen tvil om at denne genseren er like fin til voksne som til barn. Og siden den er unisex, er det jo bare å sy den til hele familien!


– Speiltvillingene på Facebook – 

22 kommentarer
    1. Har du mulighet til å legge ut om dette her på bloggen også? 😄 syns forklaringen var helt super, og hadde vert fantastisk om den var tilgjengelig her på bloggen 🙌🏻

    2. Du er så utrolig inspirerende!!
      Gleder meg stort til å ta en tur på stoff & stil veldig snart, og kjøpe inn til både klær til poden min på 4, og til oppbevaringskurvene 🙂 Ikke så mye talent her i gården enda, men øvelse gjør vel mester 😉
      Dette blir gøøøyyy!!!

    3. Du er så flink, gøy å se at du syr litt til deg selv også 🙂
      Det ser så enkelt ut å tegne og sy genser når du gjør det, selv om jeg vet at det ikke går like greit når jeg skal prøve på det samme!

    4. Åh, sånn genser vil jeg og sy☺️Men leste innlegget litt sent, og rakk ikke legge til sygale før oppskriften din var borte😳Har du lagret videoene? Hvis du har det, kan du legge de ut på bloggen?☺️

    5. Har du lyst til å lage sybok vær så snill? For nybegynnere, sammen med alle oppskriftene? 😇 Er ikke særlig teknologisk av meg, mer bokorm typen. Håper julenissen (til neste år) kanskje svarer 😉

    6. Håpar du kan legge ut her og då eg sjølvsagt vart for sein til å få med meg på sysnappen🙄😅

    7. Hva het stoffet du brukte i denne genseren? Trodde jeg screenshottet det, men gjorde visst ikke det.
      Hadde vært fint med en tutorial her også.

    8. Hei!
      Nydelig genser!! Skulle så veldig gjerne hatt oppskrift av denne, er det mulig at det kommer? Du lager utrolig mye fint!!

    9. Hei Stine! Jeg husker jeg så snappen da du sydden denne men husker ikke fremgangsmåten. Ligger den noen sted her på bloggen eller ønsker du å forklare litt?
      Gratulerer så mye med babyen(e) i magen <3

    10. Denne var kjempefin! Akkurat noe slikt jeg ønsker meg til meg sjøl 🙂 Håper du får mulighet til å legge oppskrifta ut en dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg