Hæ, en gammel strømpebukse?

HJELP! Det er 1. desember i morgen!!! 

I det man begynner å klippe i en hullete strømpebukse, vet du at det er noen kreative prosjekter på gang. 

Jeg fatter ikke hvor tiden har blitt av, planen var tross alt å gjøre klart mye til den kreative julekalenderen i november. Brått er det siste dagen og siste mulighet, før det i morgen er DESEMBER! Jeg er ikke klar med halvparten av det jeg skulle… 

Men noen ganger så må selv jeg også bare innse at det er ikke alt man kan få til, men så får jeg gjøre det beste ut av det allikevel – i mål skal jeg uansett. 

Den kreative kalenderen, for å snakke litt om den – er en kalender jeg nå skal ha for fjerde gang på rad. Hver dag i desember publiserer jeg et nytt innlegg med et kreativt prosjekt som hører julen til. Det er alt i fra små enkle prosjekter, til de litt større. Det er alt i fra søm til saging, men det viktigste med alt er at det er hjemmelaget med kjærlighet. 

For meg er det viktig å ikke bidra til kjøpepresset, derfor vil jeg heller vise hvordan man kan lage koselige julegaver og julepynt, og vise verdien som ligger bak slike gaver. 

I år blir det en god blanding som hvert år, men kanskje litt mer søm enn tidligere. 

Det er for å si det slik, bare å begynne å glede seg, og finne fram hobbyduken. 

I MORGEN BRAKER DET LØS! 


– Følg meg på Facbook her da vel –

 

8 kommentarer
    1. Hei, hvis du er så sliten som det virker som om dagen kan du jo kanskje vurdere å ha kalender annenhver dag? Tror alle setter like stor pris på annenhver dag og helsa er jo viktig! Husker du stresset masse med dette i fjor.

    2. Hei på deg🙂
      I innlegget 19.11 har du noen nydelige lysestaker😍😍😍 i «sølv» på bordet og skjenken.
      Lurer på hva de koster og hvor de er kjøpt.
      Synes bloggen din er helt fantastisk og utrolig inspirerende. Du er bare super😊😊
      Så flott at du deler alt dette med oss😊
      Gleder meg masse til «kalenderen» din😍
      Klem💐💐

    3. Det er viktig å ikke dra den helt ut når man er sliten fra før.
      Gleder meg stort til julekalender, men det trenger ikke være noe nytt! For min del kan du godt ta frem eldre syoppskrifter og lignende! Fant igjen mye gøy her om dagen som jeg hadde glemt av. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg