Lag superenkle, råfine filttrær

 5. desember – adventskreativitet 5.

Det er flere som har klart å legge merke til disse trærne her. Det er en liten stund siden jeg laget de, og siden da har det kommet med et og annet bilde her på bloggen av trærne i bakgrunnen. Det er jo veldig koselig når noe hjemmelaget blir lagt merke til, og spesielt når responser har vært jubel når jeg har fortalt at de kommer i julekalenderen.

I dag er de altså her. Jeg digger de, og det håper jeg du gjør også. De er super enkle å lage, så alt du trenger er en liten klype tålmodighet, og litt utstyr, men det viser jeg deg i videoen:

Del gjerne innlegget med noen du tror kan like å lage disse trærne.


– Se tidligere kreative julekalender innlegg her 

– Følg meg på Facebook for å få daglige kreative juletips fram til jul – 

11 kommentarer
    1. Digger den kreative adventskalenderen din 😍I kveld har jeg og tvillingene mine på straks 7 år laget hjemmelaga meiseboller. Og til helga blir det vel brått noen filttrær.Enkelt og superdekorativt 👌

    2. For noen utrolig fine og kule trer! 😀 Jeg fikk super lyst å prøve å lage og vil veldig gjerne bestille filten på nett, er det panduro du har kjøpt den på? 🙂 kunne du kanskje henvist til hvilken type? Hilsen ei som har fått øynene opp for å lage ting selv 🙂

    3. Disse var fine! Må få laget meg noen sånne 🙂 Og det er sikkert fint å drysse på litt glitter, eller noe hvitt som kan minne om snø 🙂

    4. Linnea: Merkelig, jeg vet at noen nettlesere kan ha problemer, har du prøvd fra en annen enhet. Altså om du har prøvd mobil, prøv fra en datamaskin?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg