JULETILBUD + RABATTKODE på DW-klokkene

/ Annonse / 

Det er lite (ingenting?) som slår den følelsen jeg får når en pakke fra Daniel Wellington kommer på døren. Jeg tuller ikke når jeg forteller at jeg begynte og hoppe av glede da den nye pakken ble sendt av gårde i posten. Kanskje har jeg alt for mange klokker (rettelse: alt for mange DW – klokker) men da sier jeg bare: noen har dilla på sko, jeg har dilla på klokker fra Daniel Wellington – vi er alle forskjellige. 

En ny klokke, til min magiske samling! WIIHUUU 

ELEGANT OG FORNEM

Den nye klokken i kolleksjonen heter Classic Petite Ashfield med rosegull og 29 mm stor urskive. 

JULETILBUD OG RABATTKODE hos www.danielwellington.com

Akkurat nå kan du kjøpe en gavepakke fra Daniel Wellingen – Ved å velge en klokke og et armbånd, eller en klokke og en ekstra reim – får du 10 % avslag på kjøpet, i tillegg til å få det pakket inn i en nydelig gavepakke som denne. Perfekt under juletreet. 

– Lag din gavepakke her 

Bruker du i tillegg RABATTKODEN: SPEILTVILLINGENE får du ytterlige 15 % avslag i tillegg til de 10 % på juletilbudet. 

Kjøp i dag, for å få pakken hjem før jul!  

My loved ones – Jeg får ikke nok, får du ? 

Husk å bestille i dag for å få klokken hjem til jul. 


– Speiltvillingene på Facebook – 

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg har noen spm, vet du om noen som kan hjelpe meg med å sy inn en festkjole i re/tønsberg område? Og har de enda sømbutikk på revetal?

    2. Anonym: Nei, jeg vet ikke. Det har liksom aldri vært noe jeg har hatt behov for med en mamma som er råfink bak symaskinen. Det er bare garnbutikk igjen på revetal. 🙂

    3. Anonym: Ja, men MVA trekkes i fra på hjemmesiden i det du trykker inn en vare til handlekurven, så betaler du den i stedet når du henter klokken i Norge. 🙂 Det står godt forklart på siden deres 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg