“Det er til deg”

Med melis fra topp til tå, og smørkrem glassert over begge hendene, så jeg den fremmede bilen kjøre opp i gårdsplassen. Jeg ropte til mannen: “Kan du ta døren, det kjørte opp en rød bil, jeg kjente ikke personen igjen, så det er kanskje ei som har kjørt feil”. Det er ikke rent sjeldent at de som skal til naboen blir vist opp til oss i stedet, så det ville ikke vært første gang det kom en feilkjørt bil i oppkjørselen. 

Etter et par minutter kom kom han inn til meg på kjøkkenet, “Det er til deg!” 

Jeg tørket raskt av hendene på det allerede tilgriste forkle til liten nytte og stakk hodet ut døren. En kvinne sto der, og rakte frem den gjenkjennelige innpakkede gaven, som måtte være blomster. 

Rørt over generøsiteten som bor i enkelte mennesker må jeg få si takk. En helt uventet oppmerksomhet, fra et menneske som har fulgt meg i oppturer og nedturer igjennom denne siden, en egentlig fremmed, men som allikevel ikke er det mer. Ja, det er slike overraskelser, så helt uventet, som virkelig får det til å stikke ekstra godt i hjertet. 

Tusen takk for den flotteste blomsterbuketten jeg har fått noen gang Marry-Anne, og de gode ordene som jeg kan bære med meg videre


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

3 kommentarer
    1. Den største gleden en kan ha, er å gjøre andre glad❤️og det gjør du hver dag med bloggen din❤️ så dette var bare noe jeg hadde lyst å gjøre, fordi jeg ønsker deg gode dager nå❤️klemmer herfra Arendal😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg