Ett års bryllupsdag


fotograf: Elisabeth Fighenschou Jølstad

Takk for at jeg får være jenta di’! 

Igjennom et helt liv, finnes det alle former for dager, de aller fleste er helt gode dager, uten det lille ekstra den ene eller andre veien. Noen veldig få dager husker vi som helt grusomme, men i den andre enden så finnes det også noen få dager som er helt ekstraordinære – dagene vi kan kvalifisere som de beste dagene i livet. 

I mitt liv 27 år lange liv har jeg to slike dager, to dager som er så unike, så fantastiske og enestående at selv dager som har vært helt utrolig gode ikke er i nærheten av å havne på denne ekstraordinære hyllen over de beste dagene i mitt liv. Av de 27 årene jeg har levd er det bare 7 av de årene jeg har levd sammen med deg, min kjæreste, min mann, mine barns far. 

Begge disse to ekstraordinære beste dagene i mitt liv, har jeg delt med deg. 

Den første dagen var 13.april 2013, da vi for første gang fikk møte våre to helt fantastiske døtre, Otilie og Olivia  

Den andre dagen var 10. juni 2017, dagen vi giftet oss 


fotograf: Elisabeth Fighenschou Jølstad

Gratulerer med ett års bryllupsdag til oss! 

I dag veier jeg 14 kg mer enn dagen for ett år siden, undertøyet er av praktiske årsaker, og håret er bustete. Jeg har dessverre ikke mulighet til å dresse meg opp og svinge meg rundt i den fantastiske brudekjolen bare for deg akkurat i dag, men jeg er høygravid med din tredje datter, og det får meg til å gråte. Gråte av glede, for livet med deg er et fantastisk liv. Selv om de ekstraordinære beste dagene i mitt liv, bare består av to dager så langt, så er det summen av alle de 2560 dagene som du og jeg har vært kjærester, som definerer 7 helt fantastiske år. 


fotograf: Elisabeth Fighenschou Jølstad

Jeg elsker deg <3 


5 kommentarer

Siste innlegg