Den største gleden er å gjøre andre glad

Jeg går konstant med en følelse av å ikke strekke skikkelig til noen sted. Det er vel strengt tatt ikke bare en følelse heller, men et faktum.

Det er 12 dager igjen til termin, jeg gjør som best jeg kan, både med barna, i jobb og på hjemmebane, men jeg fungerer liksom ikke helt. Ungene blir jeg lettere irritert på, spesielt om de spør om jeg kan hjelpe de med noe, og det innebærer at jeg må flytte på den tunge og vonde kroppen min. Redebyggingen har for fullt kommet over meg, så jeg driver og rydder i julepynt og innerst i flere års urørte skap. Men jeg finnes ikke det minste effektiv, så mens jeg prøver å rydde, sortere og gjøre alt klart, ser det heller ut som at ting flyter mer og mer rundt meg for hver eneste dag. 

Ambisjonene er ufattelig mange når jeg våkner om morgen, men allerede etter frokost begynner tankene å falle! Jeg forstår at dette er helt normalt. Det krever sin kraft å lage et helt barn. 

Så jeg sier til meg selv at jeg gjør det bra. Det lille jeg får gjort er mye mer enn ingenting, og så belønner jeg meg selv med å prioritere de små tingene i livet som virkelig er verdt strevet. 

I går var jeg så heldig å få glede en nydelig venninne i hennes babyshower, med nybakte cupkakes og litt hjemmesydd til den lille ♥


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

4 kommentarer
    1. Kjære Stine
      Jeg har fulgt bloggen din mer eller mindre siden jentene var babyer. Du har en utrolig fin måte å skrive på! Du skriver rørende innlegg om å fortså dine barn, humoristiske innlegg om hva som skjuler seg bak fasaden, lærerike/informative innlegg om sikkerhet og det å ha barn og ikke minst intime innlegg om problemene tidlig i svangerskapet. Kreativiteten din har tilsynelatende ingen grenser, for ikke å snakke om dine øyne for detaljer! Du får frem en stemning og harmoni i både bildene og tekstene dine! Det virker som alt du tar i blir til gull♥️ Jeg skjønner (håper😅) dette ikke nødvendigvis er tilfelle hele tiden, og det er ikke nødvendig heller. Du virker som ei herlig dame som stiller opp for de rundt deg. Husk å ta vare på deg selv også!
      Lykke til i tiden fremover♥️

    2. Marte Norheim: FOR EN TILBAKEMELDING <3 Åh, denne skal jeg sove godt på i natt. Tusen takk <3 Heldigvis så får man mye tilbake ved å gi av seg selv, det er bare å se på denne kommentaren <3

    3. Kan du skrive et innlegg med oppskriften på disse cupcakesene og kremen?
      Hvorfor har du to muffinsformer til hver cupcake?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg