In my own dress

Siste krampetak bak symaskina før fødsel? Hvem vet, men det er en veldig behagelig aktivitet om dagen som får meg på litt andre tanker enn baby og fødsel som forhåpentligvis er like rundt hjørnet. 

Det er i alle fall veldig godt med alt som er gjort. I går tok jeg steg for steg bilder mens jeg sydde for å få laget en ny syoppskrift. Det er den samme genser-kjolen jeg sydde for en liten tid tilbake. Denne er lik, med noen ekstra detaljer og trekvart arm i stedet for kort arm. 

Jeg har brukt den grå helt vanvittig mye allerede, for den er helt amazing å ha på. Tanken bak kjolen er jo nettopp at den skal være behagelig under graviditet og etterpå, samtidig som den er godt egnet til amming. 

Jeg føler meg altså så vanvittig sprekkeklar nå, så enda så mye jeg elsker å ha helg og barna hjemme, så kjenner jeg at i dag skal det bli utrolig godt at mamma skal ha de med på skjørøverfestival, så jeg kan ta det helt piano her hjemme og få ferdig det nye sytutorial-innlegget 😀 

Ha en fantastisk helg! 


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

10 kommentarer
    1. Så fin og stor mage 😍 Er bare så nydelig med gravidmage!
      Hvordan er magen din nå, i forhold til på slutten med tvillingene? Siden det var to, men nå har du gått mye lengre 🙂

    2. Du er ei så utrolig flott dame! og så flink til å sy. Du stråler virkelig.
      ville bare fortelle det.

    3. Altså jeg har ikke ord jeg. Blir like imponert av deg hver gang. “Bare smekka sammen ei litta kjole jeg!” Amazeballs!! Du er helt rå <3

    4. Hei! Ville bare tipse deg om kappahl også har fått babypakke i tillegg til rema 1000, kiwi(?) og apotek 1

    5. Hei,jeg har fulgt bloggen din lenge,
      men aldri lagt igjen en kommentar..
      Men no klarte jeg ikke og la vær.. du må seriøst begynne å selge klær! Du syr jo sååå utrolig mye fint!
      Mye av det du viser på bloggen jeg kunne tenkt meg å kjøpt!😃

    6. Åhhh <3 skulle ønske man kunne bestille klær fra deg! Du er jo så flink! Ønsker meg speiltvillingene-kolleksjon for unge kvinner 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg