Ferie med spebarn

“Da blir det tur da?” spurte mannen min meg, den dagen Vilde ble født. 
“Da blir det tur da!” svarte jeg og så lo vi – jenta vår ble født 8 dager før termindatoen og vi hadde bestilt reise og feriehus i Danmark 2 dager etter termindatoen. Bestillingen av turen ble gjort før Vilde i det hele tatt hadde begynt å vokse og gro inni meg, og det var ikke aktuelt å flytte datoen ettersom vi reiste fem familier på tur. Enten ble vi med, eller så gjorde vi det ikke. 

Vi ble med

Vi kunne ikke tatt en bedre avgjørelse. Turen til Danmark ble bedre enn vi hadde turt å håpe på. Vilde hadde lagt godt på seg fram til vi dro slik at jeg var helt trygg på at melkeproduksjon og amming var på plass. Formen min var også lagt bedre enn jeg hadde turt å håpe på. 

Vi fikk derfor en helt magisk uke i Danmark sammen med mange gode venner. Ungene storkoste seg – vi hadde tross alt med oss til sammen ti barn på tur med bitte lille Vilde. 
Det ble utflukter til Legoland, Givskud Zoo og Akvarie, og de resterende dagene tilbragte vi i det store feriehuset vi hadde leid. 


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

5 kommentarer

Siste innlegg