Det er altoppslukende


Foto: Ada Marlene Vrolijk

Takk for tålmodigheten 

Et lite barn er født. Det er altoppslukende. Det er umulig å rive seg løs. Jeg vil ha med meg hver minste lille grimase hun lager, hvert uplanlagte smil hun gir. Hun sover masse, men selv ikke da orker jeg å gå glipp av brystkassen som går helt lydløst opp og ned. Allikevel må jeg rive meg løs, for jeg er to jenter til som fortjener min oppmerksomhet. 

Dagene går, plutselig har det gått uker, i morgen er den vesle lille bylten blitt hele fire uker, men enda lever jeg i barselbobla. Samtidig prøver jeg å være den beste mammaen for to på fem år som har sommerferie. 

Derfor vil jeg takke for tålmodigheten, for at dere venter på meg når jeg trenger det, for at dere venter på meg når min familie trenger meg. 

Foto: Ada Marlene Vrolijk

Tusen takk Ada for at du har foreviget bilder av vårt lille mirakel her hjemme på låven <3

4 kommentarer
    1. Klart vi venter! 🙂 Folk flest har jo opp mot et års permisjon til å nyte babytida, så bare kos deg du, vi er her og blir hoppende glad når det kommer innlegg igjen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg