Du er ikke alene…

… Om du noen ganger føler at rotet tar litt overhånd. 

Jeg tenkte som så: Nå hopper jeg i det og slenger ut ett bildet av hvordan virkeligheten er, også lager jeg som mål om å dele ett bilde når “den perfekte fasaden” er på plass igjen. Jeg tenkte at det på en måte ga meg en grunn til å gidde å rydde på en lørdag formiddag. 

Jeg hoppet i det, ga blanke, og ga dere virkeligheten. 

Av de to bildene kan dere gjette hvilket som ble best tatt i mot. 

Aldri før har jeg fått så mange deilige tilbakemeldinger på et bildet – og bildet var så klart det første! 
Hvis du trodde du var alene om å rote, så kan jeg love at det er mange av oss, veldig mange av oss, for det fikk jeg bekreftet da jeg hoppet i det og viste hvordan virkeligheten er hjemme hos oss! 

Men det er ikke så farlig med litt rot, for det er jo mye viktigere med kos! 


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg