Først låven så hus

Med en hammer i den ene hånde og et brekkjern i det andre kikket jeg opp på prosjektet jeg hadde foran meg. Ikke et lite prosjekt denne gangen – faktisk hele låven. Jeg ble stående litt med blikket som flakket fram og tilbake, med en måpende munn og tanker som flakset: Hvorfor selger vi ikke bare gården og kjøper et nytt, nydelig og vedlikeholdsfritt hus i stedet? 

En ting er helt sikkert, vi kommer aldri til å gå tom for prosjekter som må utføres.

Vi er full sving med vedlikehold av låven, og priser oss lykkelig over at dugnadsånden fremdeles er i livet. 
I høst er låven nødt til å bli ferdig, for til våren venter et nytt og enda større prosjekt – da skal vi nemlig starte byggingen av vårt nye hus her på gården. 

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg