Hverdagsredningen

Reklame | Jollyroom

Tenk at noe så enkelt som en bæresele kan gjøre meg så sentimental og så takknemlig. 
Det å bære var ikke noe jeg hadde muligheten til sist jeg hadde baby. Vel jo, jeg kunne stå i min egen stue og bære en for så bytte og bære nummer to etter noen minutter, men altså…
Med tvillinger så er bæring nesten en umulig sak, en foran og en bak? Alt er mulig, men det ble aldri noe for oss. 

På en måte savnet jeg ikke å bære da tvillingene var babyer, men det først nå jeg vet hva jeg gikk glipp av. Det er så utrolig koselig å bære den lille varme kroppen mot brystet. 

Bæresele har definitivt blitt min beste venn på butikken og når de to store jentene skal leveres og hentes i barnehagen. To armer fri er jo en ting, men det er også utrolig godt å bære mini tett til brystet og slippe 20 sett med skitne barnefingre som så veldig gjerne vil kose og hilse på. Det problemet løser seg selv når mini gjemmer seg i mammas bryst, høyt der oppe for små barnehagebarn <3 

Mange har spurt om hvilke bæresele jeg har og om jeg er fornøyd: Merket er BabyBjörn og den er i fra Jollyroom (reklamelenke), og ja, jeg elsker den virkelig. 


 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg