Mens jeg ammer

Reklame | MeningsTorget

Hvor mange mentale år har man egentlig passert dersom man kan har fått dilla på å spille sudoku, for så å ha spilt så mye av det at man har gått lei? La oss si at jeg spør for en venn 🤓😆

Men hva skal man egentlig bedrive tiden med når man ammer? Ikke fortell meg at du ikke skroller litt eller titter på tv mens du sitter å ammer. Babyer er breathtaking og alt det der, men det går med noen timer til amming i løpet av et døgn, og de døgnene blir det etter hvert mange av. Så på dag 40 (les 5) må man innom litt skrolling, mobilspilling, tv-titting eller noe annet for å få tiden til å gå under amming. 

Men det er visst en grense for når sudoku ikke er like spennende mer, så nå har jeg i stedet fått helt hang up på å svare på spørreundersøkelser mens jeg ammer. 

Spørreundersøkelsene finner jeg på nettsiden www.meningstorget.no, og fordi samfunnet faktisk er avhenging av spørreundersøkelser for å få kartlagt alt i fra helse og trivsel, til hvilke brus vi liker best, så har MeningsTorget gjort det slik at du tjener poeng for hver spørreundersøkelse du svarer på. Poengene kan veksles inn i kontanter via PayPal, eller i gavekort i utvalgte nettbutikker, som for eksempel Zalando. 

Det er så klart helt gratis å melde seg inn for å ta spørreundersøkelser, og hvert kvartal trekkes det en vinner som stikker av med hele 35 000 ,-
Så det er vel ikke noe å lure på dette – Registrer deg nå og gjør en forskjell 


 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

11 kommentarer
    1. Anita: Oppriktig ja 😀 Jeg synes det er en utrolig fin måte å få forbrukeren/meg til å gidde å svare på spørreundersøkelser 🙂 Det er utrolig viktig, men svært få tar seg tid til å gidde å gjøre det. Det er ikke ment som en jobb man blir rik av. Men etter litt kan jeg kjøpe meg en ny kjole av tidsfordrivet. 😀 Det er jo ikke feil at man kan være med i trekningen av 35 000 ,- heller spør du meg, uten å koste på et eneste lodd 🙂

    2. Kjenner jeg syns det er litt trist at du fremmer det i forbindelse med en stund vi burde fokusere på barnet og ikke telefonen. De øyeblikkene du deler med den lille når du ammer (eller gir flaske), får du ikke tilbake, de er dyrebare – så her syns jeg det kommer feil element i fokus. Jeg er helt enig med deg at en fort lar tankene flakse vekk fra selve ammingen/flaskematingen fordi det blir litt en rutine og noe “som må gjennomføres”, men trist å la stunden brukes til noe annet enn samspillet med barnet og deg.

    3. På instagram har du helt nydelige vipper så jeg må bare spørre 🙂
      Er det extension, løsvipper eller dine egne? 🙂

    4. Michelle: Det har jeg faktisk ikke noe dårlig samvittighet for nettopp fordi jeg vet hvor utrolig mye oppmerksomhet jeg deler med henne <3
      Under amming har hun stort sett øynene igjen fordi hun koser seg, så det er ikke der den viktige kontaktene blikk til blikk skjer 🙂 I tillegg er jeg mye mer til stedet når jeg svarer på en spørreundersøkelse på mobilen enn om jeg for eksempel ser på tv som virkelig stjeler hele oppmerksomheten både hva gjelder syn og hørsel 🙂

    5. Jeg skjønner at du bruker masse tid på lille, og at hun får massevis av kos.. ! men denne gav en dårlig bismak😔
      Vet du at de siste årene så har helsestasjonene jobbet ekstremt MOT at mødre holder på med mobilen mens de ammer? Det blir dessverre så enormt feil…
      Jeg heier egentlig ekstremt på deg, og elsker bloggen! Men akkurat denne er jeg ikke enig i, altså å fremme mobilbruk mens man ammer..

    6. Hei=) for min del var ammestundene til begge mine to kun amming. Jeg syntes det var en viktig del av dette med samspillet, og å styrke relasjonen. Det ble vår tid på en måte. Begge mine får også full oppmerksomhet hele dagen, men ammingen ble en liten pause for oss begge=) man må få gjøre som man vil, men for min del passer ikke telefonen inn. Det gjelder stort sett hele døgnet for min del. Men alle finner sine mønstre som passer for dem, så det som er riktig for et individ er ikke fasiten for et annet=) Med henvisning til kritikere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg