Barnslig godt

Reklame | HappyMe

Når helsestasjonen forteller hvor viktig det er at kidsa får i seg omega-3 fettsyrer, så nikker og smiler jeg som om det er den største selvfølge at mine barn får tran hver morgen. Det er ikke sant..
“Barn gjør som vi gjør, ikke som vi sier” – jeg har aldri fått mine barn til å ta tran… Ikke før nå! 

Jentene tror de spiser godteri hver morgen, lite vet de at de smatter i seg Omega-3 og andre godsaker
HappyMe – Omega-3 geléputer som smaker godteri

Alle måneder med R i, er de månedene de råeste, barskeste og helt sinnsyke slurker ned tran rett fra flaska…

… På den andre siden har du meg. Hun som aldri har hatt en tranflaske i kjøleskapet, og som gulper og grøsser selv av omega-3 gjemt inni kapsler som skal få sånne som meg til å klare og få det i seg.

Men akkurat nå er jeg så stolt av meg selv, for den siste uken har jeg faktisk kunnet nikke og smile med den største selvfølge at mine barn får i seg de viktige Omega-3 fettsyrene hver dag.


HappyMe Omega 3 – Barnslig godt, for deg som ikke liker tran
For en liten tid siden ble vi introdusert for HappyMe Chewable Calamari Omega-3 igjennom et vennepar som har barn på samme alder som våre. Twinsa fikk smake, og vi var solgt – selv jeg, og det sier litt.

Nå starter jentene dagen med en liten Omega-3 gelépute, og jeg lar de leve i troen på at jeg har blitt så snill at jeg gir det godteri hver morgen

Hvem skulle vel trodd at ungene mine skulle si: “Mamma, du er sååå snill” og “mamma, du er faktisk verdens beste”, hver gang de får Omega-3 om morgen…

… Ikke jeg i alle fall.

Er du også livredd tran og tranlukt så kan jeg på det varmeste anbefale HappyMe. Det er ikke alltid like enkelt å få inn mange nok fiskemiddager i uken, eller sunne retter hver dag, så det er jo derfor helsepersonell maser om hvor viktig det er å få i seg Omega-3 og vitaminer ved siden av, slik at vi dekker behovene som har dokumentert positiv effekt på noe så viktig som immunsystemet, hjernen, benbygningen, hjertet og synet.


5 grunner til å velge HappyMe: 

  • I gelépute om dagen er nok
  • De smaker veldig godt, som en liten fruktpute
  • Du får de rett hjem i postkassen
  • Smaksgaranti – pengene tilbake om de ikke faller i smak
  • et trygt og bærekraftig valg

Bestill HappyMe Chewable Calamari Omega-3 nå
Les mer om HappyMe Chewable Calamari Omega-3 

2 kommentarer
    1. Ang når dere skal bygge hus vil jeg anbefale gulvbelegg på kjøkken, gang og vaskerom med mindre dere skal ha fliser. Det tåler mer vannsøl og dyr bedre så kan man heller ha parkett når barna har flyttet ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg