En pauseknapp på livet

Det raser bare forbi.. Tiden altså.. Snart er den over.. Tiden ja.. Alt jeg har ønsket siden dere ble født, alt jeg fremdeles ønsker er tid med dere. Om under ett år er det over. Ikke bokstavelig talt, takk gud for det. Det er bare det at til neste høst starter dere i første klasse. Da er det helt slutt på de spontane fridagene, de dagene vi våkner og bare bestemmer at: denne dagen er vår dag. 

Helt siden den dagen dere ble født har jeg elsket hverdagene med dere. Det var derfor jeg valgte å ha dere hjemme til dere var nesten to og et halvt år. Det er derfor jeg elsker jobben min hvor jeg har mulighet til å jobbe om kvelden for å tilbringe tilfeldige dager med dere. 

For oss er denne tiden så unik. Dager vi bare bestemmer oss for å være sammen, er dager dere husker bedre enn noen andre. Det er dager som setter seg på minnet deres, og det er nesten skremmende hvor enkelt det kan være å lage verdifulle minner. En liten tur ut med kakao på termosen, og naturen lager historiene helt gratis. 

Grip dagen! I morgen får du den aldri tilbake. Kun du bestemmer hvor innholdsrik den skal være!


 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

11 kommentarer
    1. 😍❤️❤️
      Du har sikkert svart på dette tidligere, men hva slags kamera er det du bruker? Flotte bilder!

    2. Derfor er jeg hjemme med mine tvillinger til neste høst, da blir de 2 år.
      Mye jobb, men ville ikke vært foruten.

    3. Må nok være fint å ha barn og når det er tvillinger så virker det så spesielt. Håper du får en fortsatt fin dag og at du nyter tiden med dine 5 åringer før og den lille søte dere har 🙂

    4. Jeg må spørre deg om noen turtips jeg. Vi er ofte nedover i Re da jeg har samboer derifra. Men han har nok ikke så mange fine turtips,haha. Kan du anbefale noen fine steder på tur med barn. Uavhengig av årstid. Har du på samme alder som dine to største 😀 Ser så utrolig flott ut de stedene du legger ut på SoMe.

    5. Dette er jeg SÅ enig i! Jeg savner muligheten for spontane fridager. MASSE! Det å bare kunne finne på noe, en helt vanlig tirsdag. Jeg skjønner virkelig at ungene trenger feriene sine. De står på fem dager i uka, ofte flere timer «på jobb» enn foreldrene sine. Så dyrk mulighetene for fridager det siste året i bhg, dersom du har tid/overskudd:) (Og ikke kvel deg selv med dårlig samvittighet om du ikke har det:) )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg