Magisk vann og eventyr

Reklame | ECCO kids

Jeg har lært det utroligste, nemlig hvordan å skape magi i barneøyne.. Hemmeligheten er alt for enkel; sku av tv og pakk tursekken, legg gjerne noen smakfulle overraskelser oppi. Du trenger ikke en gang å dra langt. Pass på at du selv og barna er riktig kledd, og så er det bare å nyte – for kikker du nøye etter svømmer det små fisk i vannet, maur kryper langs stien og løvet daler fra trærne i et nydelig fargespekter. 

Hvis du tørr å hente fram fantasien din vil du oppdage at barna dine også kan se hvordan steiner blir til en borg, hvordan en stubbe blir til en hest og hvordan et vann tryller seg til å bli magisk med alle verdens hemmeligheter inni seg.  

Hver sommer begynner jeg å grue meg til høsten, den kaldere tiden er jeg aldri helt klar for, men i det høsten treffer meg elsker jeg den. Jeg tror ikke jeg vet om noe som er koseligere enn å være ute i naturen når høstfargene sprer seg, når frosten legger seg over oransjekledde blader. Det er så vakkert, og det er aldri kaldt så lenge man kler seg godt nok.

Sist uke kom de splitter nye ECCO Snow Mountain skoene jeg hadde bestilt til jentene. Som navnet tilsier er dette vintersko, men jentene var klare i sin tale da vi skulle ut på tur. De nye skoene skulle på selv om snøen ikke legger seg på lenge enda. 

Dette er tredje året på rad at jeg sverger til ECCO sko for ungene. Hadde det ikke vært for at de vokser ut av høst og vinterskoene fra år til år kunne jeg brukt de første ECCOskoene til jenten enda. De har en kvalitet som slår alt. De har farger som er varige, og stoff som tåler det de skal tåle: nemlig barn i lek – hver eneste dag, fra knirkende frostdager, til slapsete sørpedager. 

Er skoen god, så fungerer de nemlig like godt på våte høstdager, som på kalde vinterdager, og derfor var det så klart helt greit at jentene valgte de nye skoene til tur. 

Dette er en sko som er 100 % vanntett, en sko sko sitter fantastisk godt på foten, en sko som er lett i vekt for et liten barnefot og en sko som tåler hering. Er det en ting utenom fargene som mine jentene digget så er det Boa – smart lukkesystem. Så utrolig enkelt å få støvelen av og på, og så er det jo akkurat sånn pappa har på sine sko – og da blir det kult da! 

– ECCO Snow Mountain kan du kjøpe her, og de kommer i fire helt nydelige farger –

  ​​

– ECCO Snow Mountain kan du kjøpe her, og de kommer i fire helt nydelige farger –


!function(f,b,e,v,n,t,s)
{if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};
if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;
n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];
s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,’script’,
‘https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);
fbq(‘init’, ‘1082261158553735’);
fbq(‘track’, ‘PageView’);


6 kommentarer
    1. Hei! Så fine klær på jentene! 🙂 Hvilket stoff har du brukt på pannebåndene, er det vanlig jersey?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg