Fra rød til … #DIY

Så enkelt å skape et helt nytt uttrykk!! 

For en tid tilbake spurte søster om vi ville ha en sodastreamer da de hadde fått to. Sodastreameren ble tatt godt i mot, og fikk en hedersplass på kjøkkenet da den har vært godt i bruk. 

Den knallrøde sodastreameren var ikke helt for meg. Jeg er liksom litt mer kjedelig av meg, så jeg foretrekker bedre nyanser innen det sorte og hvite felt. Hah. Det tenkte jeg at jeg kunne gjøre noe med i går. 
Jeg kjøpte med meg en sprayboks med fargen matt sort på Montér. Tok sodastreameren ifra hverandre, teipet deler som ikke skulle lakkes, pusset lett over med et fint sandpapir for å få en bedre heft, og sprayet streameren to runder. 

Så god som ny, og perfekt for mitt blikk, som er litt for dårlig på farger. Spraymaling altså, det kan virkelig brukes på så mangt! 


 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg