Fargeprøver til hus / nye bakgrunner

Det er mange tusen sommerfugler i magen om dagen. Vi er like rundt hjørnet på å skrive under på byggekontrakt, for i 2019 skal vi startet den enorme jobben med å bygge drømmehuset her på gården! 

Selv om det enda er en lang vei å gå før huset er klart til å flyttes i inn, har vi også kommet langt på vei. Jeg har begynt å planlegge farger i det nye huset og i dag har jeg gjort noe veldig spennende. 

Jeg kjøpte tre lerret, og tre malingsspann. Hensikten bak det hele, er å lage noen fine bakgrunner til fotografering nå som jeg er i gang med den kreative julekalenderen. Fargeprøvene jeg kjøpte kunne like gjerne være i tråd med farger jeg tenker meg i det nye huset, slik at jeg kan føle og kjenne litt på fargene før jeg skal bestemme meg i huset. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg