Syke barn og gressenke tilstander

Med syke barn siden mandag og med tre unger hjemme like lenge, er det perfekt timing å slenge ut et helt tilfeldig bilde, der jeg henslengt har satt meg til rette i sofaen. For det har definitivt blitt noen timer på den de siste døgnene.

Ved siden av meg på arbeidsplasser har jeg hengt opp en quote der det står: Life begins after COFFEE..
Og hva er vel ikke et mer passende etter en natt med tre søte rakkerunger i sengen min, og med en mann som har dratt på firmareise, og nyter glade dager på et cruise. 

​😂​😂​😂​

Neida så, joda så… 

Over til virkeligheten

Visste du at headsett med noise cancelling funksjon må være den beste oppfinnelsen i mennesket historie? Ikke nødvendigvis til bruk for støyende og umulig unger, men for å minimere lyden av den åttende timen med barneTV på skjermen..  ..tredje dag på rad. Jeg har en forbaska bra fortelling om headsettet og umulige unger også, men den får jeg ta en annen dag.

Så her sitter jeg da, etter en natt med tre unger i senga. Hun minste som nesten uten unntak sover natten igjennom uten pupping, fant ut at en liten påtår var akkurat det hun trengte denne natten. Hun ene av de to store jentene våknet i det jeg selv skulle legge meg, noe som resulterte i hyggelige, men dog rimelig trøttende to ekstra våkne timer, fra 23-01 i natt. Og for å toppe det hele kom den siste jenta krypene opp i sengen i løpet av natten.

Så da jeg brutalt våknet klokken 7 i dag morges av at rottweileren snerret og bjeffet mot en bil som kjørte opp i den mørke gårdsplassen, og jeg attpåtil registrerte at kroppen hadde befinni seg i eksakt samme stillingen hele natten på grunn av det ene barnet som lå klistret inntil meg, fant jeg ut at dagen kunne startet bedre.

Den skremmende bilen i gårdsplassen viste seg å være den ikke fullt så skumle svogeren min som skulle hente noe greier. Og siden jeg første var ute av sengen før vekkeklokken hadde ringt, kunne jeg like gjerne sette meg ned å drikke en kopp kaffe før de tre jentene i andre etasje våknet – og det skal jeg si deg er undervurdert. For når dagen starter så dritt, så er sannsynligheten nokså stor for at den bare kan bli bedre.  

Og ja, forresten… Det er enkelt å pynte litt på sannheten på sosiale medier. Husk det da folkens de dagene du også har startet dagen litt skeivt ut 😅



– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

7 kommentarer
    1. Ha ha,det Siste bildet er så definitivt meg denne uka. Gressenke med fire små, en som sliter med tenner og er våken x antall ganger på natta, og en som står opp minst en gang hver natt😌. Tror nok de fleste pynter litt på sannheten 😂.

    2. klokken og armbådet ditt er sponset fra tidligere og står å gliser veldig tydelig mitt i bilde.. Skal ikke dette da merkes? er ikke ekspert selv men mener det er sånn

    3. anonym: Jeg går stort sett alltid med klokke, så et bilde av meg viser meg ofte med en klokke?og for å være helt ærlig så kan du vel ikke en gang se merket på klokken på dette bildet? Så nei, da skal det ikke måtte merkes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg