86 kreative gleder du kan lage til jul

Så mange forskjellige kreative påfunn har det altså blitt i Den Kreative Julekalenderen jeg har hatt hver desember de siste 5 årene.
Det betyr at du allerede nå kan bla deg imellom 86 innlegg der jeg viser, steg for steg, hvordan du kan lage pynt eller gaver til julen.

– ALLE DE 86 KREATIVE JULEGLEDENE FINNER DU HER – 

Kanskje du skal sy noen enkle, men praktiske og veldig fine sitteunderlag som julegaver i år? I så fall kan du trykke HER og jeg tar deg til siden hvor du ser hvordan. 

Det blir en Kreativ Julekalender i år også! 

Desember er et lite høydepunkt for meg, for jeg synes det er vanvittig gøy å lage Den Kreative Julekalenderen, i år blir den riktignok ikke like stor som tidligere da jeg rett og slett må se mine begrensninger nå som vi bygger hus ved siden av alt annet.

Men allerede nå har jeg 10 morsomme prosjekter notert på planen, og jeg gleder meg veldig, for ingenting gir meg mer julestemningen enn når jeg setter i gang med juleverkstedet.

Disse lekre toalettmappene i skai er utrolig lekre, og like praktiske. Trykk HER for å se oppskriften på hvordan de er laget

Å lage mat til fuglene er noe barna fint får til, og synes er veldig spennende, dessuten er det bra for fuglene Trykk HER for å se oppskriften på hvordan de er laget

Disse filttrærne er like fine år etter år. Trykk HER for å se oppskriften på hvordan de er laget

Snømenn laget av tennissokker er det perfekte juleverksted prosjektet for hele familien. Trykk HER for å se oppskriften på hvordan de er laget

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

1 kommentar
    1. Nå ble jeg glad🤩 Forventet ikke julekalender i år siden dere har hendene fulle med husbygging, så dette var en gledelig nyhet!
      Du er råflink💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg