Å sy fra syboka mi

Etterspørsel på gutteantrekk

Det er mange som har spurt om jeg kan dele mer av gutteantrekkene i syboka jeg har laget, så i dag har jeg sydd ett plagg for å vise et antrekk.

Siden boka mi ikke er som sybøker dere er vandt med å se fra før av, gjentar jeg meg selv litt for å forklare at boka egentlig ikke består av mange forskjellige gutt- og jenteneplagg. Boka består av 8 hovedmønsteret + 4 ermer, som ved å sette sammen til ulike kombinasjoner kan lage utrolig mange varianter, faktisk kom jeg til nesten 50 helt forskjellige plagg.

Alle mønstrene kan brukes til å sy klær i faste stoffer, men jeg viser også hvordan andre stoffer kan brukes til de samme antrekkene for å skape enda større variasjon i klærne du kan sy.

Bakerst i boka finner du en del detaljer du kan supplere til antrekkene for å sette enda mer personlighet til klærne. Eks: lommer, sløyfe, hemper og slips.

Bodygenser og bukse

Dagens kreativitet bak symaskinen var dette settet her til en nyfødt liten gutt.

Siden body er praktisk, men genser veldig herlig, kombinerte jeg de to mønstrene til en bodygenser.

På min sykonto @spresyglede på Instagram har jeg delt film og litt forklaringer i story, lagret i festede innlegg.

Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

5 kommentarer
    1. Hei. Har hatt “vanlig” symaskin i “alle” år, også kjøpte jeg meg overlock-maskin for noen år siden. Den har jeg ikke prøvd ennå… Er det overlock du bruker på sømmene i fast stoff? Innbiller meg at det blir finere sømmer enn vanlig rettsøm og sikksakk på kantene. Jeg vurderer å kjøpe boka di 🙂

    2. Jeg har hatt stående symaskin, men ikke vært så gira på å starte opp, for det å følge en ferdig oppskrift til punkt og prikke, dreper kreativiteten og dermed motivasjonen min. Men nå! Boken din er akkurat det jeg trengte! 😊

    3. Så nydeligt. Ser eg må kjøpe den boken og lære meg å sy, forhåpentligvis med hjelp frasvigermor.
      Eg er litt forelsket i alle klærne du har delt fra boka.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg