Alle de viktigste minnene fra 2018

Reklame | fotoknudsen

→ Få 40% rabatt på alle produkter hos fotokudsen ved å bruke rabattkoden: SPEIL40  ←

“Ja, der er du Vilde, vårt mirakel fra fjoråret. For liten til å forstå at ditt selskap ikke bare har gitt oss latter og glede, men også ektefølt takknemlighet. Året 2018 var ikke bare året vi ble beriket med nok en datter, året 2018 var året  du kom, og uten vilje har du hentet fram det beste i oss alle. Hvordan du har klart det aner jeg ikke, på samme måte som jeg ikke klarer å forstå at du hver dag smiler fra du våkner til du legger deg.”

Jeg var igjennom et stort  følelsesregister, da jeg satt i romjulen og laget fotoboken for året som nå var over. Et år så proppfullt av minner, sorgfulle minner, lykkelige minner og alle de midt i mellom. Selv det mest sorgfulle minnet av å miste min kjære bestefar blir med tiden til et slags vakkert minne. Tårene trillet i det jeg plasserte inn et bilde av han med det varme smilet,  men samtidig kunne jeg høre lyden av stemmen hans og kjenne lukten av han i nesen, så selv om han er borte føltes han allikevel så nær med bildet foran meg.

I helgen var jeg hos mamma, og bladde meg igjennom alle albumene fra min egen barndom. Følelser jeg ikke har kjent på mange år rullet igjennom meg. Jeg lo da jeg mintes følelsen av å ha sand inni ører og rumpesprekk etter å ha aket på sanddynene på Fuerteventura den gangen jeg var 11 år. Minner, og følelser  jeg ikke hadde klart å hente fram om det ikke var for de mange bildene satt inn i album av mamma.

Den lille jenta vår er for ung til å kunne huske denne tiden når hun blir stor, og nettopp derfor vil jeg gjøre den levende for henne.

Det er så lett å tenke; jeg må få satt bildene mine i et album! Men så blir det med tanken, og jeg har dårlig samvittighet for noen år med bilder enda. Jeg har prøvd å sikre meg med kopier av bilder på en ekstern hardisk og noe ligger i en sky på nettet, men skjer det at jeg mister en av delene vet jeg ikke riktig hva jeg skal gjøre.

Bildene gjør minnene levende, så derfor gjør de seg desidert best i en bildebok framfor i en eller annen sky der ute.

Jeg tar gjerne selvkritikk på at stuen min han blitt overlesset med barnesmil, men jeg beklager det ikke. De fantastiske bildene har jeg blåst opp og bestilt på aluminiumsplater. Bildene er helt fantastiske, så fine at jeg hver dag står å beundrer det nydelige synet.

Jeg sender en stor takk til fotoknudsen, for at dere gjør det så enkelt å framkalle bildeminnene, og for at de gir meg muligheten til å gi leserne mine en god rabattkode som virkelig kan komme godt med.

Rabattkoden er: SPEIL40

Koden gir 40% på alle produkter hos fotoknudsen fram til 31. januar 

      → Klikk her for å komme til fotoknudsen

Tips: Når jeg bestiller fotobøker, bestiller jeg de i størrelse liggende L (bestselger) og med Layflat-innbinding. Grunnen til Layflat-innbindingen var i første omgang at det er finest, men av erfaring viser det seg også at de tåler mye mer. Arkene er mye kraftigere så med andre ord tåler de at barnehender blar i bøkene om igjen og om igjen uten at jeg trenger å være redd for at de går i stykker.

Jeg legger ved min Instagram Story hvor jeg viser litt mer av boka og hvor enkelt bilderedigeringsprogrammer fungerer! Det er bare å spørre om det er noe annet dere lurer på !

5 kommentarer
    1. Tips:
      Fotoknudsen fotobok på nett
      -lagrer seg på din bruker på fotoknudsen å er der for alltid

      Fotoknudsen på app/din datamaskin
      -lagrer seg kun på din maskin å finst ikkje lenger om datamaskinen gjeng donken

      Eg lager alle mine album på nett i tilfelle små barnehender, kaffikopper å i det værst fall husbrann skulle finne sted. Så er det berre å bestille på nytt om dei skulle gå tapt.

      Fotobøker som er kjekke å ha:
      -årbok
      -ferie
      -instagram
      -brylløp
      -jubeleums bursdager
      -gåver til besteforeldre og oldeforelre. Samle bilder vi er ilag
      -venninnebøker
      -fotoshoot
      -dåp
      Osv osv

    2. æhhh dauer trenger hjelp :O hvilken str er best og bruke
      på stående 21×28 str L er det noen av de breie og vanlige bildene som blir vansklige mens de høye går fint
      men på str l og m på liggende blir de lange og høye bildene et problem

    3. Hvordan gikk det på WIXEN? Mulig jeg følger litt dårlig med… Og hvilken kjole endte du opp med? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg