Årets julegave = en valp!

Jeg kan nesten ikke tro det! Vi har kjøpt valp, og hun kommer til oss allerede før jul! 😭😍

Dette fantastiske bilde av vår 8 år gamle Tyra og nyfødte Vilde er tatt av flinkeste: Ada Marlene Vrolijk

Det er nesten ingen som vet dette, og jeg har gledet meg så til å slippe bomben. Eller, så stor bombe blir det neppe, de fleste vet at vi er en dyreglad familie, det er vel mer en nyhet.

Faktisk har vi lett etter en valp i snart ett år. Så dette er ikke et spontankjøp som mange andre kjøp i desember (hah). På et tidspunkt tror jeg mannen min trodde jeg ikke ville ha valp allikevel, for jeg vet ikke hvor mange valper han har vist meg som ikke var “den ene”. Heldigvis har han vært enig, selv om han nok kunne vært litt mer spontan og tenkt at kjærligheten kommer uansett, om det ikke er fullstending forelskelse  ved første blikk.

Nå er det nå en gang slik at vår fantastiske og trofaste rottweiler har blitt 8 år gammel, og siden vi har ønske om å overlappe med ny hund før hun går bort, var tiden inne for en ny valp nå. Forhåpentlig  har Tyra mange gode år igjen, og nettopp derfor er dette en fin tid å få valp. Vi har en fantastisk hund, og håper den nye valper tilegner seg en del av Tyra sine gode manerer.

Noen som tørr å gjette hunderase på valpen? 

Jeg fikk lyst til å spørre dere om hvilke hund dere tror vi skal få oss? Det finnes jo så mange raser, men det var bare en for oss, er du er oppvakt leser vet du det kanskje allerede 🙃

Her kommer en liten gåte som kan hjelpe deg litt på veil til å gjette hvilke rase vi nå skal få oss:

  • hun skal hete Alba. Alba er latinsk og betyr hvit. Navnet kler hunden, men er ikke typisk for rasen.
  • rasen er ekstremt glad i mennesker og veldig energisk
  • det er ingen rottweiler
  • når hun blir voksen vil hun verken være den største eller den minste hunden i hundeparken

Så hvilken hund skal vi få oss? 


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

57 kommentarer

Siste innlegg