Boligmesse og husinnkjøp

Jeg slapp ut et sukk i det mannen min og jeg forlot boligmessen i går, han lurte på hva det var, og jeg smilte tilbake:

“Det er litt deilig å bruke penger! I hvert fall når man gjør gode kjøp på noe man har ønsket seg så lenge!” Så nærmest hoppet jeg avsted, en TV og en vask rikere.

Nå har vi kommet til det stadiet hvor jeg begynner å bli desperat etter å starte med huset. For hver dag ser huset litt mer ferdig ut fra utsiden, og om bare en måned er snekkerne helt ferdige, slik at vi kan starte arbeidet inne i huset.

TV
Når jeg må gå med på kompromiss om TV i penstuen, må mannen gå med på kompromiss om at TV’en ikke ser ut som en TV. Samsung sin Frame har begge deler, jeg har siklet på denne TV’en i over ett år, og nå er den endelig miiin, selv om den ikke kommer på veggen før stuen er ferdig! Hah.

Vask
På lilledoen har jeg vært på let etter en rustikk bollevask som står i god stil til baderomsmøblene jeg har snekret, og i går fant jeg den perfekte på boligmessa. Jeg gleder meg så til å få den opp og montert! Vasken heter Denia og jeg kjøpte den hos A-bad.

Benkeventilator
Jeg må si at jeg stadig gjør ett og annet innkjøp, i dag kommer BORA Pure Benkeventilator på døren, og selv om det enda er lenge til den er i bruk, trengte vi rørene som går ut i veggen alt nå, så da var det like greit å bestille alt på en gang.

Lamper
Sist uke kom også to lamper jeg har kjøpt til nyhuset. Lampene er fra Halvor Bakke sin kolleksjon, og jeg har ønsket meg de så lenge. Disse skal få en veldig fin plassering på soverommet vårt! Jeg GLEDER meg!

Min mann ler av at jeg stadig tar med noe nytt hjem, som for eksempel en pakke med gulv, men så er det slik at det er veldig greit å ha noen prøver når andre ting skal bestemmes.

Jeg har også en hel del planer klare for ulike møbler og inventar, så jeg skal komme med flere oppdateringer etterhvert.


Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

10 kommentarer
    1. Hei igjen. Jeg har ventet på svar på spørsmålet mitt under innlegget “Etterspørsel på gutteantrekk”. Håper du kan ta deg tid til å svare, når du ønsker at vi kjøper boka di 🙂
      Jeg har forresten bestilt boka, men ikke gjennom linken du har lagt ut. Fant et rimeligere nettsted, og uten frakttillegg 🙂

      1. Hmm, jeg prøver å svare alle, så kan det være jeg har oversett meldingen din. I såfall beklager jeg det. Jeg skal sjekke det opp 🙂 Så hyggelig å høre at du har bestilt boka 😀

    2. Skal selv flytte i desember så trenger litt inspirasjon🙌🏻 Kjør på med enda flere sånne innlegg! Og evt. DIYs interiør💋

    3. Hei hei! Så på snap at du vurderer å lage vegg med spiler. Da ble jeg veldig nysgjerrig. Treverket du brukte, hva var det? Lekt med tanken om å lage noe sånt selv.

      1. Hei 😀 Ja, det stemmer. Jeg testet bare på treverk av gran. Jeg synes det er et fint treverk, så det er mye mulig jeg går for det, men jeg skal sjekke ut pris på eik også 🙂 Jeg kommer til å dele alt fra prosessen når jeg er i gang

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg