De fantastiske julekjolene..

Reklame | Polarn O. Pyret

.. “Mamma, mamma, er det morgen nå?”

I halvsøvne kjente jeg etter med den ene hånden om mannen min fortsatt lå i sengen. Skuffende nok hadde han dratt på jobb og jeg måtte bare innse at natten var over, morgen var kommet. 

Det kom et lite jubelrop fra jentene, og så gikk det opp for meg også. Det var ikke en hvilken som helst morgen, det var nok en morgen i desember, og brått var jeg lys våken med den varme følelsen over meg. Følelsen av jul! 
Jeg løftet Vilde opp i sengen for å gi henne mat. Der vi lå med den hyggeligste morgenstunden av alle, lyttet vi til de to på fem år som med forventingsfulle stemmer fant fram dagens kalendergaver. 

“Åhhh! See!” hørte jeg hun ene si. “Jaa, ååh, så fint, og Vilde også!”. Det var åpenbart at årets juleantrekk hadde falt i smak, jeg kikket ned på det lille mirakelet i fanget mitt som smilte fordi hun hørte stemmene av storesøstrene i bakgrunnen. 

En ting jeg er tidlig ute med hvert år, er å få tak i juleantrekk til barna. Alt for ofte opplever jeg at butikker er utsolgt i den størrelsen jeg trenger, og enda oftere, det er bare én igjen i riktig størrelse.  Jeg trenger alltid dobbelt opp i samme størrelse, og da nytter det ikke å handle en uke før julaften.

Når juleantrekkene er i hus tidlig i desember, legger jeg de alltid i kalendergavene, og spenningen hver morgen er så magisk. En dag gjemmer det seg en blyant, en annen dag en helt fantastisk kjole.

I år kommer jentenes juleantrekk til å være fra Polarn O. Pyret, for da jeg så julekolleksjonen deres ble jeg helt forelsket. Det er rett og slett de vakreste klærne jeg har sett på lenge.

Jeg har fått så sansen for velurstoff, og etter alt for mye rosa- og lilladilla var det så godt å få inn noen nye farger. Så hvis du trenger tips til juleantrekk vil jeg anbefale deg å ta en titt inne på:

→ Polarn O. Pyret sine hjemmesider ←

Antrekkene jentene har på seg:
Vilde: VELURKJOLE MED SLØYFE og mørk blå ULLSTRØMPEBUKSE
Otilie og Olivia: VELOURGENSER MØRK BLÅ, TYLLSKJØRT MED RYSJER, MØRK BLÅ STRØMPEBUKSE MED GLITRENDE PRIKKER


Kjolene til julaften

Dette er kjolene jentene skal ha på seg på julaften, for sjeldent har jeg sett finere kjoler! 

Jeg må si jeg ble litt stolt da mannen min lurte på når jeg hadde rukket å sy de disse fantastiske kjolene til twinsa. Det har jeg altså ikke, de er fra Polarn O. Pyret. Han syntes kjolene så ut som min stil, og jeg er helt enig. Dette er kjoler helt etter min smak. De er rett og slett helt fantastisk fine. Fasongen minner litt om brudepikekjolene jeg sydde, men la meg innrømme en ting: en slik kjole er ikke sydd på en kveld! Så med enda en liten i hus var det godt å finne den perfekte kjolen i år og ikke sy den!

Antrekkene jentene har på seg:

Vilde: VELOURKJOLE MED RYSJER , HVIT BODY MED RYNKEKRAGE, GRÅ STØMPEBUKSE
Otilie og Olivia: FEST KJOLE, STRØMPEBUKSE

Husk at det er på tide å bestille juleantrekket om du ikke har gjort det enda. Brått er størrelsen du trenger utsolgt.

→ Se hele julekolleksjonen til gutter og jenter på Polarn O. Pyret her  ←


 

4 kommentarer
    1. Den kjolen henger faktisk her og venter på vår lille snupp og 😍😍 altså den fine blå med rødt mønster ❤️

    2. Aaaw du aner ikke hvor mye jeg elsker barn. Jeg sitter og smiler uendelig av de skjønne barna, og smilene, og utviklingen, og alt det positive. Elsker det! De er såå heldige! Jeg og ville hatt en tvilling!

    3. Hei hei superfine kjoler 😍 kan jeg bare spørre hvordan de er i str? Vurderer å kjøpe den til snuppa her hjemme men ble så usikker på str 🙈🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg