DIY: Brett papirstjerner

Stjernene alle har spurt om! 

Sorte elegante papirstjerner dekorer stuen min, og derfor har de stadig fått vist seg fram på en tilfeldig snap, eller en veldig planlagt snap der jeg har rukket å puffe puter i sofaen først  😏

Det er ekstra stas når det trommer inn spørsmål om hvor noe er fra og man kan svare at det er laget selv, derfor vet jeg at mange har ventet på dette innlegget.

Brette stjerner er ikke vanskelig, og man trenger ikke gå for sorte ark som meg. Kjøp gjerne røde ark som glitter, gull og sølv for min del 😀

Størrelsen på arket avgjør størrelsen på stjernen, så føl deg fram, og gjør som det passer deg. I tillegg til ark trenger du lim og saks.

Så er det bare å sette i gang !


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

5 kommentarer
    1. De er SÅ lekre! Og endelig en god forklaring. Har lett etter det. Har sett etter og laget andre varianter, men det blir å prøve denne ja!

      Hva slags arktykkelse har du brukt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg