Forberedelser til det nye året!

Reklame | Askeladden Navnelapper

 

Første dag i helt nytt år –  jeg får vel starte med å ønske et riktig godt nytt år ! 

Jeg synes alltid denne dagen er litt trist, nå er hele den magiske juletiden og nyttårsfeiringen over, men sammenligner jeg denne dagen med samme dag i fjor så er denne dagen så rik og så betydningsfull. Tenk at vi trodde jeg hadde en spontanabort for ett år siden, men så i dag så ligger det lille mirakelet smørblid sammen med meg. Ikke bare det, livet vårt har blitt beriket med enda et familiemedlem,  den nå 10 uker gamle valpen vår Alba.

Enda så magisk julen er, er det alltid godt å starte med “blanke ark” 1. januar, og siden hverdagen sniker seg brått innpå oss igjen har jeg startet litt forberedelser. I dag er det merking av alt det nye som de to barnehagebarna har fått i julen.  Jeg bestilte nye Askeladden Navnelapper like før jul, og de skal komme godt med nå.

Alle som har barnehagebarn, og helt sikkert også skolebarn vet at navnelapper er en nødvendighet. I alle fall er det ikke rent sjeldent mine barn suser bort det ene og det andre, for ikke å snakke om hvor mange som har like votter, lue osv.

Tvillingene på fem år fikk designe sine lapper selv og dette var så utrolig stas. De brukte lang tid, for det er virkelig et stort utvalg å velge i  blant Askeladden Navnelapper.  Alt i fra egenkomponerte varianter med farger og figurer til fargerike temapakker fra Disney, Marvel, Peppa Gris, Hello Kitty, Mummi og Elias.

Jeg bestilte også minilapper, som jeg aldri har sett før. Dette er en nyhet fra 2018, og som navnet tilsier er lappene ekstra små slik at de kan festes på alt i fra hårspenner til blyanter og andre duppeditter.  Jeg bestilte til og med minilapper til Vilde, for på barseltreffene vi har ukentlig, så svever det alltid mange like leker fra baby til baby, så jeg har savnet merking selv på hennes ting.

– Visste du forresten at navnelapper skal festes på vaskeanvisningen eller de innsydde merkelapper i tøyet? Da sitter de aller best, vask etter vask..

Til slutt vil jeg bare si: husk å merke alt det nye fra julen før det går i glemmeboken og du mangler en litt for dyr vott (ja, for steike så dyre de er😅) og innimellom forberedelsene  til ett nytt år er det bare å nyte siste rest før hverdagen braker løs! Det gjør i alle fall vi  🐶🖤

Klikk her for å bestille Askeladden Merkelapper 


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

3 kommentarer
    1. Det har ikke noe med innlegget å gjøre, men hvordan går valpen og kattungen ( som ikke er unge lengre, kanskje) sammen? Eller med kattene generelt?
      Godtar Tyra valpen fullt ut?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg