Fra nyfødt til 9 mnd stor

Det føles som om tiden står stille, samtidig ser jeg hvordan den flyr av sted.

Dagene er på mange måter så like, allikevel er de alle helt forskjellige.

Jeg føler at jeg nettopp møtte deg, samtidig er det som om jeg har kjent deg hele livet.

Jeg klarer ikke forstå hvor stor du har blitt, for du er allikevel så liten. Men så møter vi en nyfødt og jeg kjenner det sikker i meg, for først da innser jeg hvor lang du har blitt.

Det hender jeg prøver å tre på deg en body i størrelse 62, for vi hadde jo omtrent ikke fått tatt den i bruk. Så innser jeg at du faktisk har begynt å bruke størrelse 80 i klær, og da svetter jeg stort!

Du er ikke lengre noen nyfødt. Denne uken ble du hele ni måneder gammel, og se hvor så stor du har blitt

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

12 kommentarer
    1. Så fin 🙂😍 tiden går så fort. Begynner hun i barnehagen til høsten eller venter dere litt? 🙂

    2. De vokser så altfor fort… Nyt hvert minutt..

      Vips nå er mine to gutter snart 25 og 19 år.. Og store… 183 høye 😋 lille mammaen på 163 må se opp på gutta sine.. 😂

      💕 Hvor er det blitt av lille Sara pusen 🌺

        1. Åneiiii 😢😢😢😢😢 huff så trist 😔❤️ den var så nydelig..

          Det skjedde m vår fine gårdspus også… Det er så vondt..

          Go trøsteklem.

    3. Så nydelig hun er😍
      Jeg har et spørsmål til deg. Mener å huske at du la kontaktplast på kjøkkenbenken? Hvordan har den holdt seg? Jeg vurderer å legge det på den slitte og gamle kjøkkenbenken min, men er litt redd den fort blir stygg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg