Gjør hver gave spesiell

Reklame | Daniel Wellington


Fra en favoritt til en annen.. Min avhengighet til Daniel Wellington startet for nøyaktig fire år siden. Da var mitt øverste julegaveønske en klokke fra Daniel Wellington. Klokkesamlingen min har vokst betraktelig siden da, noen vil kanskje hevde den er litt i overkant stor, men da trøster jeg meg med at andre har alt for mange par sko.

Jeg har en klokke til hver anledning, og det er nettopp det jeg elsker med den vakre samlingen min. Siste i rekken er denne helt hvite, og det har blitt en ny storfavoritt. Jeg synes den er helt nydelig!

Men nok om det. Den egentlige grunnen til at jeg viser deg min siste nydelige Daniel Wellington klokke er i anledning at jeg skal fortelle deg om juletilbudet de har nå i adventstiden.

Jeg har fire Daniel Wellington gleder å dele med deg

  • Nå er det 10 % rabatt på alle gavepakker 
  • Bruk rabattkoden: SPEILTVILLINGENE og få ytterligere 15% rabatt på kjøpet
  • Daniel Wellington tar seg av gaveinnpakkingen gratis, så du slipper å tenke på det
  • Gratis frakt, og du får ingen tilleggsavgift eller moms når du mottar pakken  

Nå har Daniel Wellington 10 % rabatt på alle gavepakker. Og med gavepakker så mener jeg at ulike kombinasjoner av for eksempel “en klokke og en ekstra reim”, eller “en klokke og et armbånd”. Settet med armbånd og klokke som jeg har på meg er en av kombinasjonene

– Du kan se alle gavepakkene, eller lag din egen pakke her 

Ingen tilleggsavgift og moms når du mottar produkter fra Daniel Wellington

Nå har Daniel Wellington fått varelager i Norge, det betyr at det er slutt på momstillegg som har vært ved levering tidligere. Prisen du betaler i kassen, er totalprisen!

Så kjenner du noen,  (som kanskje til og med er deg seg?) som ønsker seg Daniel Wellington til jul, så kommer dette tilbudet godt med.
Husk å bruke rabattkoden: SPEILTVILLINGENE, for å få med de ekstra 15 % rabattene på kjøpet!

KJØP DANIEL WELLINGTON TIL JUL NÅ 

5 kommentarer
    1. Hei. Lurte bare på hvordan du får klokkene tilsendt uten å få regning fra UPS på mva og kostnad for at de må klargjøre den i tollen? Bestilte to klokker til jul og fikk nå regning i posten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg