Hjemmespa og knekjørt kropp

Reklame | Ellos

Sommerkveldene nytes i utestuen i mellom husbygging

*Jeg har fått en ny rabattkode hos Ellos å dele med dere, selv har jeg brukt den på nytt badetøy for det er SOMMER!! Rabattkoden er: 415447 og gir 33% rabatt på den dyreste varen til ordinær pris, eller 5% ekstra på allerede nedsatte varer, koden er gyldig til 30. juni 

/Her finner du badedrakten min / Her finner du standkjolen min/

Ikke bare idyll

Jeg skulle vel egentlig fortalt at vi bygde hus så krampen tok oss nå, men sist uke var jeg altså så sliten at hele kroppen verket i takt med hodet. Så jeg tok meg faktisk tre kvelder fri, og la meg i boblisen alle tre dagene. Nå har vi bygd hus i sju og en halv måned, så og si hver dag ved siden av alt annet, og det kjennes ut som en intervalløkt som har vedvart i over et halvt år. I starten virker pausene helt unødvendige, etter hvert klarer man å hente seg inn i pausen, men til slutt er man like sliten til tross for en pause.

Det å ha en egen “spa” avdeling i hagen er uten tvil redningen. Bjørn Tore kjøpte Mspa i høst, med argumentet om hvor deilig det ville være etter mange slitsomme arbeidstimer i huset. Selv lo jeg og ristet på hodet. Det trodde jeg ikke vi hadde stort bruk for. Gjett hvem som har brukt det mest!?

Sinnsykt utvalg av badetøy på Ellos nå (bruk rabattkoden: 415447 for å få 33% rabatt på den dyreste varen til ordinær pris, eller 5% ekstra på allerede nedsatte varer)

Som du ser på bildet under er jeg over middels glad i badetøy fra Ellos. De har jo et helt sinnsykt utvalg, men jeg tror også at grunnen til at jeg ofte plukker med et nytt badetøy hjem er fordi de er så flinke til å bruke normale modeller, og ikke bare modeller som har en midje på størrelse med barna mine, og pupper så store som såå. Det kjennes så mye enklere å relatere seg til modellene hos Ellos, og få en følelse av hvordan plaggene vil være på min kropp.

Jeg slenger ved link til mine modeller, men altså, ta deg en titt på alle bikinier og badraktene hos Ellos – det er vilt mye fint!

/ Den røde bikininen /

/ Den sorte badedrakten /

/ Den rustrøde bikini /

/ Den sorte bikinien bar utsolgt, men om du ikke finner noe som er like fint blant DETTE utvalget blir jeg sjokkert /

3 kommentarer
    1. Kan jeg spørre hva dere bruker og hvor dere kjøper klortabletter til mspaet? Evt hva annet dere bruker til å rense det med (altså bortsett fra filteret) /holde riktig ph-verdi? Vi har også kjøpt men klarer ikke finne ut av hva vi trenger og hvor vi får ta i det 😬

      1. Kjøp hos Mspa…de er beregnet til deres boblebad.Vi har også Mspa og er kjempefornøyd med bpde bad og vannkjemi 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg