Huden min trenger denne i julen

Reklame | MayBeauty

Jeg svinger innom for å minne dere på det gode tilbudet jeg har ute nå fra MayBeauty.

The Incredible Face Gel, er en lyserosa velduftene gelé som fjerner døde hudceller på sekunder! Det er så fascinerende.

Hele rensen av ansiktet tar bare et par minutter, og så skal geléen vaskes av med varmt vann, og resultatet er en utrolig myk og glatt overflate på huden!

Se hele innlegget mitt her

Så hvis du bestiller The Incredible Face Gel, eller et annet valgfritt produkt fra MayBeauty nå, får du med 1 gratis Moroccan Miracle Hair Serum til en verdi av 249,- som en gave fra meg til deg

Hårserumet gjør håret mykere og lettere å håndtere fordi oljen gir håret næring og styrker det. Den er rett og slett skikkelig god.

Moroccan Miracle Hair Serum kan brukes til alle hårtyper og er et must have for oss som ofte føner, krøller og retter håret med mye varme. Den lukter også så godt at jeg bruker restene som lotion ! Hah

Ønsker du selv å test eller vil du kjøpe den perfekte julegaven til en venn, mor eller søster? Da er dette et perfekt tilbud!

BRUK KODEORD: speiltvillingenegel

P.s. Gavekoden varer bare i en begrenset periode, så vær rask og bestill The Incredible Face Fel HER

 

1 kommentar
    1. Hei, jeg prøvde facegelen men opplevde at den «satt igjen», og etterlot seg «nupper» på sidene av kinnene som ikke lot deg gni vekk verken med hånd eller klut. Måtte gnikke og gnu i flere timer etter jeg hadde vasket det av for å få det vekk i kinnene. Det førte til at huden på kinnene absolutt ikke føltes silkemyke, men heller såre :/ Har du opplevd dette med produktet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg