Hva med en kreativ påske?

I år er påsken min på alle måter kreativ, men det kun i syverden og det er dårlig med påsketema der for øyeblikket. Jeg jobber med syboka, deadline begynner å nærme seg, og jeg har mye igjen før jeg kan senke skuldrene å gjøre andre morsomme ting som for eksempel påskepynt. I tillegg til at vi akkurat har begynt å grave opp hele tomta til nytt hus, så får det holde med kreative prosjekter denne påsken

Heldigvis har jeg tidligere år hatt bedre tid til påskekosen, og her er noen kreative ideer som du kan kose deg med denne påsken


→ Lag de morsomste klypehønsa ←



→ Lag dekorative blomsteroppsatser i eggeskall ←


→ Lag søte påskekrukker til påskegodt ←



→ Lag nydelige og dekorative egg med servietter ←


→ Lag enkle og gøyale påskeharer med barna ←


→ Lag et innbydende påskefat ←


 

Visste du forresten at jeg har laget 170 “do it yourself” innlegg ? Disse finner du under de to kategoriene:

 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg