I DAG LANSERES SYBOKA MI

Reklame | for egen bok

Det er sjeldent jeg er tom for ord, men akkurat i dag vet ikke hvordan jeg skal få sagt alt det jeg vil si.

I dag lanseres syboka ut i butikk og nettbutikk. Hvis du er på let etter den i en bokhandel er det i hovedsak Ark bokhandlere som har kjøpt opp boka mi, også er det slik at hver og en bokhandel velger hvilke bøker de tar inn, så jeg har ikke oversikt over hvor du kan finne den ut over det.

De forhåndsbestilte og signerte bøkene dumpes ned i postkassene i disse dager, og jeg har felt den ene tåren etter den andre igjennom hele helgen. Jeg kan ikke få sagt hvor takknemlig jeg er for alle tilbakemeldingene jeg har mottatt, og hallo!! Det er jo allerede mange nysydde plagg fra Sy Selv – Verdens fineste klær til ungene. Jeg er helt fra meg av glede.

Pappa ♥ 

Jeg har så mye å være takknemlig for at følelsene renner over til en hver tid. Mitt første møte med boka for to uker siden var ikke slik jeg hadde sett det for meg, pappa lå i koma på Rikshospitalet og situasjonen var svært alvorlig. Jeg håpet med alt jeg hadde at jeg en dag kunne vise den utrolig fine boka til han. I dag skal jeg ta boka mi under armen. Så skal jeg kjøre til sykehuset og vise fram boka til den sterkeste og tapreste pappaen jeg kjenner. Jeg trodde oppriktig at han var superhelt da jeg var liten, jeg tror oppriktig at han er superhelt igjen den dag i dag ♥

Nå skal jeg forflytte meg over til syrommet, og lage en ny sytutorial som jeg legger ut på min sykonto på Instagram: @spresyglede

Jeg håper du at vil dele bilder av det du lager med meg der inne, tag bildet ditt med #syglede slik at jeg kan komme inn å se det fine du lager <3

 

– Boken får du kjøpt HER, nå er ventetiden over  –


Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

8 kommentarer
    1. I dag har jeg vært innom min lokale bokhandel, og fått de til å bestille til meg 😊 Helt fersking, men har latt meg inspirere.

    2. Fikk syboka i posten i dag!! Kjempeglad, og litt trist fordi jeg ikke hadde tid til å sette meg ved symaskina i dag. Men i morgen – etter foreldremøte, da blir det sytid!!! Så da er bare spørsmålet; hvilken nydelighet skal man starte med først? 😀

      Tusen takk Stine, for en fantastisk fin bok!! <3

    3. Har sett flere på Facebook gruppe for sy interesserte som skryter og anbefaler boka! 😍🙌 Den er dessverre ikke for meg da mine tantebarn er blitt for store og jeg ikke har noen små selv. Men håper så inderlig at å lage bok gir mersmak på å lage en til voksne! 😌 Gratulerer masse med bok!

    4. Har ei datter på 12 år som synes det er så gøy å sy. Har du noe tips til hvor hun kan kjøpe stoff på nett?

      Hilsen Torunn 😀

    5. Fikk syboken din i posten i går, og i dag satte jeg med ned med symaskinen for første gang på leeeenge. Har aldri fått kommet helt i gang med syingen, men har en følelse av at boken din var sparket jeg trengte. Gleder meg veldig :).

      P.S. Har syboken sin egen hashtag? Hadde vært moro å se hva folk syr fra boken.

    6. Ble glad da boka kom i posten, men skuffet da den ikkje var signert og jeg bestilte den før tiden. Hva har skjedd? 🤔🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg