Inspirert av våren

Reklame | Ellos

Med 7 frukttrær i hagen som blomstrer på samme tid, og ny plen i kaningården, er hagen et rent paradis 

//Klærne i bildene er fra Ellos, jeg legger ved lenker, og bruker du rabattkoden: 415445 som gir 33% rabatt på dyreste vare, og +5% ekstra rabatt på allerede nedsatte varer (gyldig til 31.05) //

Det er halvannen uke siden vi rullet ut ferdiggress i kaningården, og igjen har dette blitt verdens koseligste sted å være.

Det at samfunnet har begynt å normalisere seg, det at naturen blir grønnere for hver dag, sammen med at alle frukttrærne er i full blomst på samme tid, har fylt meg til randen med ny energi. Jeg føler meg som et nytt menneske.

Da jeg sist uke var innom på Ellos merket jeg også hvordan våren inspirerer meg. Handlekurven var før jeg ante det full av fargerike klær, med lette stoffer og blomstermotiv. Til sammenligning fra sist handlekurv, da jeg fylte handlekurven med pysjamas og koseklær.

JEG ELSKER VÅREN!

Kaningården er Vilde sin favorittplass i verden, hun kunne flyttet inn her, og akkurat nå kunne jeg gjort det samme. I helgen fikk vi en smak av sommer, og da kjente jeg så mye på takknemligheten av alt det livet har å by på. Takknemligheten for at besteforeldrene til Bjørn Tore en gang plantet så mange frukttrær, som i dag er store og fantastiske. Takknemligheten over å kunne tilbringe kvalitetstid i hjemmet. Takknemligheten over å ha en familie. Takknemlighet over at barnas besteforeldre endelig kan tilbringe mer tid med oss og ungene..   ..jeg kunne fortsatt til det kjedsommelige!

//Den helt nydelige kjole Vilde har på seg finner du her 

Den fantastisk lekre kjolen min finner du HER, den finnes også i blå 

Jeg kjenner at hele meg blir lykkelig å disse vårnyhetene! Jeg er så klar for å nyte hver lille solstråle.

Nok en helt nydelig kjole – du finner den her

Det bugner av vår og sommernyheter hos Ellos nå.

Husk å benytte deg av rabattkoden: 415445, som gir 33% rabatt på dyreste vare, og +5% ekstra rabatt på allerede nedsatte varer om finner noe fint


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg