Its beginning to look a lot like Christmas

Reklame | Ellos

Julegavetips: Jeg har rabattkoden hos ELLOS : 403462 som gir 30% rabatt på dyreste vare i ett kjøp. Gjelder på alle ordinære varer, til og med i møbelavdelingen ut året (31/12)

Tenk at det er siste året hvor jeg pynter til jul i dette huset. Det er litt rart, men ikke så veldig vemodig, for er det en ting jeg virkelig gleder meg til, så er det å pynte til jul i nytt hus neste år, for så å slenge beina høyt og nyte romjulen til det fulle. Denne julen kommer antagelig til å være den travleste julen noen sinne. På dagtid har jeg minstejenta hjemme, og så fort klokken har passert 19:00 og alle barna sover er det rett ut i nyhuset og snekre det vi klarer til klokken er ca 00:00 og vi er nødt til å krype til køys.

Det blir derfor veldig kaotisk for oss denne julen, men litt julestemning har vi allikevel fått i hus. Heldigvis er det ikke så mye som skal til, litt julepynt i rommet, lukten av klementiner som skrelles, levende lys og noen deilige pyjamaser – da er vi der.

Selv prøver jeg å komme i mål med julegaver for tiden, og tenkte jeg kunne tipse om mine favoritter fra Ellos som er fine julegaver å gi bort.

Ellos har nemlig masse deilig nattøy og koseplagg – Se hele utvalget HER!

For meg handler julen så klart om selskap med familien, men også like mye om å krype opp i sofaen med pyjamasen, og bli liggende under et pledd til langt ut på formiddagen med kakao og julefilm sammen med ungene.


En annen stor favoritt er nattkjolen min, som også finnes i en bukse og skjorte-versjon. Minstejenta har matchene, den er helt nydelig.

Jeg legger ved linker til det hele, og husk at med rabattkoden: 403462, så får du 30% rabatt på dyreste varen i ett kjøp ! Dette gjelder på alle ordinære varer, faktisk også i møbelavdelingen!

Ha en nydelig andre søndag i advent !

 


 

7 kommentarer
    1. Synes bloggen din er veldig kjedelig for tiden. Skjønner at dere har masse å gjøre med hus for tiden, men er ikke dette jobben din? De få innleggene du har er jo kun reklame. Som sagt, skjønner du har set travelt, men dette gjør at lesere slutter å komme til bloggen din.😔

      1. Kommentar til Pia:
        Slike ting kan man tenke, men er unødvendig å skrive. Når tankene blir skrevet og andre leser dem blir de mye større enn om de forblir i hodet. Bare noe å tenke på.

      2. Hei 🙂 Jeg tar i mot tilbakemeldingen, og vet bedre enn noen når jeg ikke klarer å levere så bra som jeg ønsker. Dessverre er det slik at det alltid er en historie som hører til om jeg leverer mye eller lite innhold. Det jeg prøver å si er at det er alltid er en grunn, jeg publiserer ikke færre innlegg fordi jeg ikke gidder, eller fordi jeg ligger på latsiden 🙂 Håper du har forståelse for at noen perioder ikke er like gode som andre 🙂 Før du vet ordet av det skriver jeg så fingrene trommer mot dataen igjen 🙂

    2. Hei! Jeg kjøpte oppskriften din på voksenforkle og barneforkle i går formiddag i håp om at jeg fikk de i dag. Har bare to dager å sy de på 😊 får du sendt meg oppskriften? Har sendt deg Mail på det.

      Mvh Elisabeth

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg