JEG DELER UT EN REISE TIL NYDELIGE BELGIA FOR 4!

Reklame | VisitFlanders

ÅÅåhaiiia!! Du syke tid og himmelrike ! Jeg skal trekke ut en som vinner en reise til Belgia for 4. Bare tanken på at jeg kan få dele ut en slik gave til en av dere gjør at jeg hopper av ren lykke. Siden vi nærmer oss jul, kommer jeg til å trekke vinneren på selveste julaften – for en julegave!

For å delta i konkurransen, GÅ TIL MIN INSTAGRAMPROFIL HER og kommenter under bildet som er likt bildet over! ↑

Det har gått to måneder siden vi besøkte dette helt fantastiske landet jeg aldri tidligere har reist til. Og til tross for at jeg aldri hadde besøkt landet tidligere hadde jeg dannet meg en slags mening om hvordan landet var, slik man så ofte gjør. Men denne gangen hadde ikke min forstilling noen som helst rot til virkeligheten, jeg ble helt målløs fra første sekund. Jeg følte det akkurat slik jeg føler det når jeg går gatelangs et sted i Frankrike. Det rullende franske språket, den fantastiske maten, trange gater med stoler og bord trekt ut på fortauskanten – enda vi var der i slutten av oktober var det liv i gatene da vi kom til Brussel. 

Det vi rakk på en helg

Vi var der bare en helg, et sted jeg så gjerne skulle hatt i alle fall to uker. Allikevel rakk vi å få med oss en hel del.

Første dag opplevde vi Brussel, med smale gater og levende musikk. Vi spiste på den populære restauranten Chez Leon og nøt bare å gå langs gatene og kikke, i tillegg til at vi var innom museumet “Beyond Brugel”. Vi bodde på hotell NB Bloom Brusseles som lå så sentralt at vi kunne gå til alt.

Andre dag reiste vi til Bokrijk med tog, til det gigantiske utendørs museumet: The World of Bruegel. Denne parken kan du tilbringer en hel dag i om været et bra, for det er så stort der, og mye fint å se. Det var i denne parken jeg lot meg engasjere av Bruegel sin malerkunst. Med det blotte øye ser kanskje bildene litt merkelige ut, men så fort du ser historiene i bildene, og det typiske med Brugel sin malerstil, så er det umulig å ikke la seg imponere.

Tredje dagen tilbragte vi i den romantiske byen Mechelen hvor vi bodde på det vakre hotellet som het Novotel. Er det et sted jeg så gjerne skulle hatt mer tid, så var det her. Det var rett og slett helt “wow!” Så spektakulære bygninger, vakre gater, og fine restauranter. Vi gikk til toppen av St Rumbold´s Tower, 538 trappetrinn til toppen, og så ut over hele byen. Helt fantastisk mat nøt vi i mathallen De Vleeshalle. Som jeg elsker slike mathaller!

Jeg kan bare ikke vente med å sende ut beskjeden til den heldige vinneren av denne konkurransen. Du må altså delta før 24.desember klokken 14:00 – inne på min Instagramprofil @stineskoliommedal ! Du finner konkurransen under bildet som er likt det øverste bilde i dette innlegget. 

LYKKE TIL!!! 

Her er informasjon om den fantastiske premien: 

 

4x Hi Belgium Pass 

Som betyr:
Den som blir trukket som vinner av denne konkurransen, får 4x tur-retur billett til Brussel, ubegrensede togturer i Belgia og aktivitetsbrosjyrer som kan brukes i byene. Med aktivitetsbrosjyrene kan ‘museene i Belgia som er er nevnt nedenfor:

Antwerp: Our Lady’s Cathedral, Snijders Rockox House, Brewery ‘De Koninck’- Antwerp’s city brewery

Mechelen: Museum Hof van Busleyden, St. Rumbold’s Tower

Ghent: Castle of the Counts, Belfry, Museum of Fine Arts, Saint Bavo’s Cathedral

Brussels: Royal Museums of Fine Arts of Belgium (collection Old Masters & Fin de Siècle), Beyond Bruegel

Leuven: Museum M

 

Med “Hi Belgium Pass” kan du booke reisedagen på en torsdag, fredag eller lørdag, og fly hjem igjen på søndag, mandag eller tirsdag. Det betyr at du kan ta deg en 2-dagers tur, eller en reise på opp til 5 dager!

Vær oppmerksom på at reisen til Brussel må skje innen utgangen av 2020, og at bookingen av fly må skje før 30. mars 2020.

6 kommentarer
      1. Så synd å høre at du ikke vil på tur. Jeg ser på det som en helt fantastisk mulighet, og er så glad for at jeg kan dele ut en slik reise til en av dere. Forstår ikke hvordan det er mulig å provosere av noe slikt. 🙂

    1. Hei, kjempekos å lese bloggen din! Alle andre er så slitne men du står på med kreativitet, husbygging og 3 barn og en haug med husdyr og klager ikke. Min filosofi er at man rekker det man har lyst til (selv om jeg er mange år eldre enn deg) All respekt! Har velig lyst på den turen til Belgia, men er ikke på Instagram. God Jul til hele den fine familien

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg