Jeg ville også ha stå!!

Takket være en herlig respons ble jeg opplyst om en skrivefeil i overskrift, som rett og slett ble for latterfull til at den kan rettes på!! Hahahahhaa.. For ja, det skulle stått strå!! 😂🤣🤣

Flere enn meg som har lagt merke til alle interiørprofilene som har dekorert hjemmene sine med disse lange flotte stråene? Altså de har jeg også hatt lyst på! Koste hva koste ville, for jeg har hørt de er dyre. Jeg har lett og jeg har lett, men i en hver blomsterbutikk jeg har spurt i har de alle som en vært utsolgt! At jeg har lett siden i høst, det er ikke en overdrivelse.

Jeg liker så godt plantene som dekorerer uten å visne og bli stygge, så noen strå ville passet meg bra. Sammen med de inntørkede eucalyptus kvistene  mine ville det jo bare bli helt perfekt. Eller hva?

Nå lurer du kanskje på hvorfor jeg snakker om disse stråene som jeg ikke fant, når bildene i innlegget viser nettopp strå og eucalyptus i en skjønn forening. Vel det er ikke akkurat de stråene jeg har lett etter i månedsvis, men plutselig da jeg var på tur med jentene mine snublet jeg over en hel hau av strå. Altså hva naturen har å by på. Jeg plukket rett og slett med meg noen hjem, og gratis ble de også!

Nå har de alt stått siden midten av februar, og de pryder virkelig stuen hver dag.

Så det var dagens tips fra meg til deg. Se deg rundt om du kjører fordi en strand, kanskje du også finner noen nydelige strå ved sjøen!

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

6 kommentarer
    1. Så fint!! Jeg plukket også selv når jeg gikk tur, de har stått siden september, haha! Like fine enda 🙂

    2. Akkurat det samme gjorde jeg! Elsker å finne sånt i naturen!! Lite tips: de kan begynne å drysse når du tar de inn i varmen, men ei litta dose hårspray (med goood avstand) gjør susen. Da Dholder de en evighet 😄

    3. Stråene du snakker om er pampas! De har ikke vært i butikkene på en stund siden det ikke har vært sesong for dem, men de har begynt å komme igjen nå! Jeg kjøpte noen senest for to dager siden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg