Like nydelig til en gutt

På boka jeg skriver, ja tenkt, jeg skriver en bok, det føles så stort!

Mye skal skje, og det på kort tid, til høsten skal jeg lanser min aller første bok. Det blir så klart en sybok fra meg. Dere vil kjenne igjen stilen med mine detaljerte steg for steg. Å sy skal være for alle, i alle fall alle som har lyst til å prøve.

Jeg har tenkt ut et konsept som jeg gleder meg til å vise, et konsept som faktisk krever en hel bok for å deles. Boken skriver jeg til deg som vil sy, enten du er erfaren eller helt ny. Mønstrene vokser i takt med barnet fra barnet er nyfødt til det er skoleklar.

Det kommer til å bli så mye spenning i vente! Og så klart blir det søm til guttene og, og noe som begge kjønn kan dele på.

Vilde viser et kjønnsnøytralt sett, en bukse og genser som passer like fint til henne som til han.

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

15 kommentarer
    1. Så glad for at du lager søte gutteklær👍 jeg har en gutt, en jente og enda en gutt i magen. Det er så lett å finne inspirasjon til å sy jenteklær, mye vanskeligere til gutt. Vi trenger søte nøytrale gutteklær i lyse farger og behagelige materialer, for det finner vi definitivt ikke mye av i butikkene. Takk for all inspirasjon, den syboken skal definitivt kjøpes når den kommer. Symaskinen står klar🙂

    2. Først og fremst må jeg få sagt For et herlig bilde av Vilde 🙂
      Et lurt glis og blikk 🙂
      Her har symaskina stått nedpakket siden jeg fikk den siden jeg er mere bakedame enn sydame.
      Men når jeg ser alt det fine du syr til dine barn så får jeg også lyst til å prøve 🙂
      Gleder meg til boken din kommer 🙂

    3. Gleder meg veldig til boka kommer for salg.
      Håper det kommer en oppfølger med større størrelse som passer til gutt ^^

    4. Kan du ikkje ha med ein mønstermal i boka i full str ? slik ein kan lettere få det til og sy . Som ligger i ei” lomme” . Ville være letter for alle og få til riktig størrelse.

    5. Kjempe skjønn😍🤩 Håper det ligger ved et ark vinyl øyne/snute siden eg ikke har vinylkutter😂😂 det gjorde virkelig det lille ekstra😻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg