Litt bedre kjent med oss! Jeg svarer på spørsmål

Etter en spørsmålsrunde på Instagram i går ser jeg at jeg ble nødt til å dele opp spørsmålene i ulike sjangere da det ble så mange å svare på – guriland så gøy!

Først ut svarer jeg på spørsmål under kategorien jeg har valgt og kalle oss, altså spørsmål som knyttet til meg og min familie

JOBB

  • Hva jobber du egentlig som? Har du en annen jobb ved siden av?
    Jeg jobber 100 % som selvstendig næringsdrivende – det vil si at all min tid går til å drive det som er min business, hvilket innebærer å jobbe med markedsføring, og lage innhold til denne bloggen, samt å styre to Instagramkontoer. I 2019 skrev jeg sybok, det er også noe jeg håper å sette igang med igjen til høsten.
  • Hvordan tror du hverdagen din hadde vært med en 8-16 jobb?
    Jeg har en mann som tar over et familiefirma, noe som betyr at hans jobb krever svært mange arbeidstimer i året, faktisk hadde han 500 timer overtid i 2019. Skulle jeg hatt en 8-16 jobb hadde antagelig det meste gått på tverke. For selv om jeg absolutt har timene mine, så er det litt enklere å sjonglere livet med tre unger når jeg jobber hjemme i fra når han er så mye borte.
    På den andre siden kan jeg virkelig savne å ha en 8-16 jobb og faktisk ha fri når jeg kommer hjem fra jobb og i helger og ferier. Når man jobber selvstendig har man aldri egentlig fri. Det kan til tider kreve veldig mye, men gir også en vanvittig mestringsfølelse når man får det til.
  • Hva jobbet du med før bloggen?
    Jeg var student og planen var å bli dyrepleier, i tillegg jobbet jeg i klesbutikk ved siden av.
  • Har du noe å falle tilbake på om du ikke kan blogge mer?
    Framtidsplanen er at jeg etterhvert skal inn i firma til mannen og styre det administrative, regnskap, lønn osv. Men jeg håper at jeg allikevel vil kunne klare å produsere noe selv, om det er å fortsette å lage sybøker eller gjøre noe helt annet.

MANNEN OG MEG

  • Hvordan møttes dere?
    Vi er fra samme område, og har vanket i de samme kretser, så jeg kan ikke huske første gang jeg møtte Bjørn Tore. Vi var gode venner i mange år før vi plutselig var litt mer enn det.
  • Er typen far til alle barna?
    Det er han, til sommeren har vi vært sammen i 9 år.
  • Er dere gift
    Ja, vi giftet oss sommeren 2017
  • Ønsker dere flere barn?
    Nei, vi er veldig fornøyd med å ha fått tre jenter
  • Hvor bor dere?
    Vi bor i Re som nå har blitt Tønsberg kommune i Vestfold
  • Hvordan bevarer dere kjærligheten oppi all husbygging, barn og annet dere driver med? 
    BT og jeg er nok et veldig godt team når det kommer til arbeid, vi liker begge to å jobbe mye, og har det vel egentlig best når hverdagen er travel. Selv merker jeg at vi gir hverandre svært mange komplimenter i denne byggeperioden vi er inne i. Det kan være over en vegg som er tettet, eller det kan være over at klesvasken er brettet av en av oss. Da faller komplimentene ubevist ut av begge. En annen ting som jeg virkelig har satt stor pris på den siste tiden hvor vi har jobbet mye er at BT er utrolig raus på å framsnakke meg når han prater med andre. Det er faktisk det fineste jeg vet og gjør kjærligheten bare enda sterkere.

FAMILIELIVET 

  • Hadde du ventet noen år med å barn om du kunne velge?
    Nei, egentlig ikke, jeg liker veldig godt at situasjonen jeg befinner meg i.
  • Har det opplevdes kjipt å være eneste i vennegjengen med barn i så mange år?
    Her er det noen faktafeil, jeg har aldri vært eneste i vennegjengen med barn. Faktisk fikk min forlover og bestevenn i gjennom hele livet en datter 2 måneder før meg. Barn er også en kilde til nye vennskap, så livet har bare blitt rikere på vennefronten etter at vi fikk barn 🙂
  • Hvor lenge skal Vilde være hjemme?
    Vi har søkt barnehageplass til Vilde fra august, da er hun to år.
  • Beste tips til å få alenetid med tre barn
    Alenetid? Hva er det? Hah. Vel altså, alenetid er den tiden jeg har etter at ungene er lagt klokken 19. Det er ikke for ingen grunn at jeg aldri kommer meg i seng før 01:00.

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg