Mine beste soltips

Reklame | Avène

Tid for å fylle opp lagrene, når tilbudene er gode! 

Det å få mulighet til å jobbe med Avène er det beste jeg har fått oppleve, i alle fall huden min. Jeg er helt avhengig av hudpleieserien som dere kanskje husker jeg har skrevet om tidligere? Og nå som sommeren nærmer seg, og jeg kjenner at jeg og ikke minst ungene befinner seg mer og mer utendørs så har jeg også fått fylt opp lageret av solbeskyttelsesprodukter.

Dette tenkte jeg å snakke litt om i dag, både fordi det er så viktig, men også fordi solbeskyttelsesproduktene til Avène er på tilbud akkurat nå. Det er i alle fall da jeg selv passer på å handle.

Akkurat nå er det nydelige 30% rabatt ved kjøp av to eller flere solbeskyttelsesprodukter fra Avène på Vitus Apotek.

Solkremen som jevner ut huden – min soleklare favoritt 

– Du finner den her 

Jeg er nødt til å tipse dere om en av årets nyheter fra solbeskyttelsesserien til Avène.
Nemlig B-protekt med solfakor 50, som er en ansiktssolkrem. Ut av tuben ser den helt hvit ut, men i det den smøres ut på huden, sprekker fargepigmenter som gjør at solkremen nærmest blir som en lett foundation med full beskyttelse for ansiktet.
Det er så sinnsykt enkelt, og jeg bare elsker at det er en solkrem som faktisk jevner ut huden.
For å demonstrere den for dere, har jeg tatt før og etterbilde fra da jeg påførte kremen:

En annen ting jeg vil nevne med denne ansiktskremen er at den passer til de aller fleste hudtoner, og den beskytter også huden mot forurensningspartikler som er rundt i luften.

Den andre lille solkremen på bildet over, er også en stor favoritt. Jeg har den alltid med i veska eller stellebaggen fordi den tar så lite plass. Dermed har jeg alltid solkrem tilgjengelig selv om jeg hadde glemt det.


Hvorfor velger jeg Avène

Før jeg fikk barn tror jeg ikke jeg ofret solkrem en tanke ved mindre jeg befant meg nærmere ekvator. Jeg kan si at jeg angrer på det i dag, men sannheten er at jeg ikke visste bedre. Jeg hadde kanskje hørt at man blir rynkete av å sole seg for mye, men det var en helt fjern tanke i slutten av tenårene, og starten av 20-årene. Det samme var pigmentflekker – det har jeg jo lært nå.

Etter at jeg fikk barn, fikk jeg heldigvis en helt annen interesse av solkrem, og en hel del annet enn solfaktoren ble også viktig for meg. Jeg har landet på Avène når det kommer til at av sol og hudpleie, for dette er listen jeg har over positive egenskaper med Avène sine produkter:

  • lett å påføre, trekker raskt inn i huden, uten et klissete eller hvitt resultat
  • Er vannresistent, og ekstra vannresistent for barn
  • Ingen skumle ingredienser, skånsom mot huden
  • Selges kun på apotek, som er for meg et kvalitetsstempel
  • miljøvennlig, med stort fokus på at ingrediensene ikke skal forurense i havmiljøet
  • Avène er også på nummer 1 mest solgte solbeskyttelse i Europa på apotek de siste 10 årene.
  • Alle produktene inneholder også et høyt innhold av det irritasjonsdempende og beroligende Avène Termalkildevann

Tre favoritter: 

– Avène Spray solfaktor 20, eller solfaktor 30

– Avène Spray enfant (barn),solfaktor 30, eller solfaktor 50

– Avène Sun Oil, solfaktor 30


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

4 kommentarer
    1. Solkremer er jo viktig, det bruker jeg også. Men jeg synes det er finest med sin egen hud sånn ellers, for å si det sånn 🙂 Liker at man ser fregner etc 🙂 Likte det øverste bildet av deg sånn sett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg