Mine favoritter

Reklame | Ellos

Jeg har nettopp bestilt meg noen høstnyheter hos Ellos, og fått en rabattkode å dele med dere! Så la oss snakke litt klær i dag 😀

Jeg var 16 år da jeg endelig fikk drømmejobben. Jeg fikk jobb i en klesbutikk! Kan du tenke deg. 16 år og omringet av flere hundre nye klesplagg. At jeg ikke fikk så mye i lønn gjorde meg ingenting. Det vil si, jeg kunne fått en anselig sum hver måned, med det skjedde til stadighet at jeg hadde med meg flere klær enn kroner ved månedsoppgjøret.  Herlighet livet var herlig.. Og jeg, jeg var freeesh!

Så fikk jeg barn… sluttet å jobbe i klesbutikk… og fortsatte å gå i tights fram til ei venninne fortalt meg at det var gått av moten..😅

Jeg falt helt ut etter at ungene kom til verden, både på stiler og nye innkjøp. Tro meg, jeg har prøvd å holde det ved like, jeg har reist til byen ens ærend for å kjøpe meg noe nytt, men jeg har en tendens til å komme hjem med 5 fulle poser hvor alt som er til meg er en liten truse og noen nye sokker.

Ellos har i de siste årene blitt min redning

– Fordi Ellos er en butikk laget for meg – Ett sted hvor jeg finner alt jeg trenger  🥳 Om det er klær til ungene, mannen, meg selv, eller interiør til huset.

Nå er det SÅ sinnsykt mange nydelige høstnyheter hos Ellos!  

– Bruker du rabattkoden: 405408, så får du 30% avslag på den dyreste varen fram til 31. august! (tilbudet gjelder ordinære varen, utenom møbler)

Jeg har lyst til å vise dere noen av mine siste innkjøp, og jeg kjenner at med nytt til garderoben ble høsten brått veldig velkommen.

  • Bukse Sasha PU ← en “skinnbukse” må jeg alltid ha i skapet, det fungerer alltid om man er usikker på hva man skal ha på, enten det er til et møte eller til fest. Etter denne sommeren trengte jeg plutselig er ny, kan ikke skjønne hvorfor! 🍦🍿🍫🍰
  • Bluse Moa ← Denne mørke brune blusen er jeg blitt helt stormforelsket i, den er så sykt fin – finnes også i en blomstrete variant
  • Poncho Philippa ← Jeg har en til Ponsho som dette i annen farge, som jeg har hatt i fem år og som jeg fremdeles bor i. Det er rett og slett som å gå rundt med et pledd over skuldrene og jeg synes de er så fine.

  • Bluse Melody ← Denne gullbeige blusen!! Altså jeg har ikke ord. Den er såå fin, finnes også i en lys blå. Jeg elsker detaljene, knytingen i nakken og strikken på armene som samler de store armene inntil håndleddet.

Nok en gang må jeg få applaudere Ellos for deres mangfold av naturlige kvinnekropper blant modellene! Jeg synes det er såå fantastisk!
Og som den synerden jeg er, henger jeg meg alltid opp i stoffer og sømmer – dette er nok grunn til at jeg handler mye klær hos Ellos. Kvaliteten på klærne er alltid hakke bedre enn hos de fleste andre butikker, og plaggene er alltid så for seg gjorte! Det lille ekstra, små detaljer som få hvert plagg til å stikke seg ut.

Sjekk ut de herlige høstnyhetene HER, og bruk rabattkoden 405408, for å få 30% avslag på den dyreste varen fram til 31. august! (tilbudet gjelder ordinære varen, utenom møbler)

 


Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg