Mitt favorittrom i huset

Reklame | Desenio

Jeg har fornyet litt på syrommet, og jeg har en rabattkode å dele med dere på de fantastiske bildene! 

Du blir kanskje ikke overrasket; for det er rommet hvor kreativitet dyrkes som er mitt absolutte favorittrom i huset. SYROMMET 

Etter at syboka ble sendt med siste korrektur til forlaget slapp jeg alt jeg hadde i hendene, lot stoffrester og mønsterark flyte, så gikk jeg ut av rommet og lukket døren bak meg. Døren var stengt igjennom hele sommeren, men nå er den endelig åpnet og det med et helt nytt og inspirerende utseende.

I min iver etter å møblere og dekorere det nye huset, har jeg allerede gått på et par shoppingsmeller. Så nå har syrommet fått en helt ny bildevegg ! Jeg klarte nemlig ikke å vente med å få de sykt fine bildene opp på veggen, til tross for at tanken bak bildene er en veldig sentral plassering i det nye huset!

Jeg spurte Desenio, som jeg har funnet alle bildene hos, om de ville være interessert i ett nytt samarbeid med meg. Jeg elsker bildene som jeg kjøpte til stuen i fjor, og jeg hadde et stort ønske om å få en ny rabattkode å dele med dere – noe jeg har fått 😀 HURRA!

Rabattkoden er: SPEILTVILLINGENE25, og ved bruk av den får du 25% rabatt på alle bilder hos Desenio, koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/Collaboration posters/ Personlige posters.
PS: Rabattkoden er kun gyldig i mellom 20-22 august!

Så trenger du noen nye bilder til veggen din bør du altså bestille nå! Posterne og rammene er jo i seg selv så billige at det er moro å handle, og utvalget gjør det hele helt fantastisk!

Desenio gjør det SÅ enkelt å få til fine bildekollasjer til veggen

Jeg er sikker på at det finnes flere som meg, som synes det er veldig vanskelig å sette sammen bilder, og få flere bilder sammen til å se bra ut. Det er en av de tingene jeg liker aller best inne på Desenio, de har flere eksempler på byggevegger hvor man kan sette sammen bilder, rammer og postere for å se hvordan de passer sammen. Hvis du ser i linken nedenfor kan du rask oppdage at min bildevegg er hentet ut i fra et av alternativene. Jeg har altså bare valgt en sammensetning av bilder som jeg likte og plassert inn de bildene jeg falt pladask for 😀 Så enkelt og gøy

– HER kan du bygge din egen vegg med hjelp av Desenio sine forslag

Kreativitet, inspirasjon, motivasjon – det handler om å kunne føle det på hele kroppen – det ene jeg gjør for å oppnå dette er å sette på musikk som får meg i riktig sinnstilstand, det andre er å skape et rom rundt meg som gir meg ro i sjelen og lysten til å bare være tilstedet. Å skape et rom man virkelig elsker har jeg i de senere årene forstått at betyr mye mer for meg enn hva jeg tidligere har trodd.

– Tørr å skape ditt drømmested –

I morgen deler jeg en helt GENIAL måte å henge opp bilder på veggen – følg med på min Instagramstory: @speiltvillingene

Ha en nydelig dag


Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

7 kommentarer
    1. Hei, takk for utrolig din blogg – det er alltid så hyggelig å lese innleggene dine. Har selv barn og kjenner godt den følelsen du har der – tenk så mye nytt de skal oppleve(og så mye uten oss). Har du lagt ut en forklaring på se skjørtene som barna var med å lagde? Jeg er så dårlig på å sy – men det så jo ut som noe jeg kanskje kunne ha fått til – så gøy å kunne lage noe selv😄

    2. Hei. Den hyllereolen som vises såvidt til venstre på bildet. Den med kurver inni, og som er laget av det som ligner drivved, har du laget den selv? Kunne du isåfall vist hvordan? 🙂

    3. Hei. Har du mulighet å vise på nytt hvordan den geniale måten å henge opp bilder var? Jeg husket å se det i instagramstoryen, men husker ikke lengere hvordan. Og jeg kan vel ikke finne det på instagram nå?
      Btw liker bloggen din kjempegodt, du er virkelig dyktig😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg