Mosekledd svibel

God kveld!

I dag skal jeg dele et liten, og veldig simpelt kreativ forslag til dere. Grunnen til at jeg vil ha denne med, er fordi blomster er utrolig koselig både å gi bort i julen, men også pynte med i egen stue.

Svibel hører julen til, og de lukter jo så godt!

Jeg har kledd mine med mose som jeg har funnet i skogen. Det er så enkelt og utrolig dekorativt.

Mosen kan du også finne i skogen, eller kjøpe på en blomsterforretning. Det hele er veldig enkelt. Plastikkpotten til svibelen fjernes, så pakker du det hele inn i mose som du fester ved å surre en sytråd av nøytral farge rundt og rundt. Jeg brukte en mørk brun tråd og den er ikke en gang synlig.  Mosekulene har jeg plassert på små tallerkner.

Mosen holder godt på fuktighet, men siden svibelen også drikker en del vann, dypper jeg mosekulene i et vannbad hver dag, slik at de får trekt opp nytt vann. Da har de holdt seg utrolig godt.

Ha en fortsatt fin kveld 🙂


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

2 kommentarer
    1. Super enkelt og så fint! Du er bare råflink med hendene 😍 Skulle ønske jeg hadde 10% av deg i meg!

      Er inn 5 ganger om dagen for å sjekke om du har laget diy på stjernene dine 😇🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg