Nå pakker snekkerne sakene sine

I morgen reiser de, snekkerne! Jeg trodde aldri jeg skulle vende meg til å ha mennesker jobb så tett på meg hver dag, men nå må jeg innrømme at det kommer til å bli veldig stille og rart at de forsvinner. Nå kan jeg ikke lengre glede meg til ettermiddagen for å se hva nytt som har skjedd på huset, nå ligger husets framgang i våre hender! HJELP!

Utenfor ser huset helt ferdig ut, der gjenstår kun litt småtteri og en del opprydding. Innsiden derimot, der har vi alt igjen. Jeg er spent på om vi klarer å komme i mål, eller når vi klarer å komme i mål, jeg vi er pokka nødt til å komme i mål. Jeg orker ikke lengre plukke illeluktende rotter og mus av fra kriker og kroker. Nå er jeg så vanvittig klar for et musefritt og ikke minst varmt hjem!

Huset fasade er endelig ferdig, og er det ikke blitt lekkert? Jeg synes huset kler gården så vanvittig godt.

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

2 kommentarer
    1. Hva slags tidsperspektiv har dere på å bli ferdige med huset? Er så gøy å følge med på husprosjektet deres 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg